• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT Master 16710 Coke -04

Perpetual

Cartier
2-Faktor
KS-vänner,

I min bok kommer alltid den legendariska GMT Master II ref. 16710 vara den absolut skönaste och mest perfekta allroundklockan från Rolex. Klassisk dykardesign men roligare än en sub. Classy med skjorta, världsvan och avslappnad med tisha. Badvänlig på semestern, hemma på flyget.

Tack vare ovan nämnda anledningar tycker jag därför att en 16710 förtjänar betydligt mycket mer handledstid än vad min tyvärr får av mig. Att se dagsljus 1-2 gånger i veckan gör ingen globetrotter gla. Till salu är således min fina K-serie cola som vill ut från värdeskåpet och se världen! Den har lugholes och är uttagen 2004.

Klockan är i ett fint använt skick utan några djupare repor eller dings och servades senast 2014-02 på Rob E.

Kommer fullset med cert, box, manual, servicekvitto etc.

Pris: 59'. Prutare gör er inte besvär, denna kommer garanterat bara stiga i värde...

Säljs endast F2F i Stockholm eller Uppsala, betalning via swish. Ingen retur.
Byte är alltid kul. Kan bland andra tänka mig dessa ref med pengar upp/ner: 16613, 116610LV, 116710BLNR, 116600.

OBS! Annonsen kan komma att dras tillbaka då jag funtar på att investera i och byta till ett Pepsi insert. Gör jag det och blir sådär nykär som jag tidigare var så får detta bli en keeper.

Ipaden bjussar på halvrackiga men dagsfärska bilder:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
Topp