• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT-Master 1675 -68

virrooo

Audemars
2-Faktor
Galenskapen är ett faktum, nu ska 1675 gå!

Jag köpte klockan i början på maj 2014 och har använt den ofta sedan dess.

Rolex GMT-Master, ref 1675, SN 2.3xx.xxx vilket daterar den till -68 enligt de flesta källorna jag hittat.

Klockan har gått ungefär -5 sek per dygn med en gångreserv på ca 40h. Trög i uppdraget, misstänker att något kugghjul kan vara slitet. Okänd servicehistorik. Tavlan har vad jag kan se 3 chip (kl 12, 4.19 samt 8). Visarna är relumade. Luggarna är jämna med undantag för den nedersta högra som är något smalare än de andra tre.

Klockan levereras på amerikansk jubilee-länk med 550 ändar, extra blekt pepsi och svart insert.

Pris 43.000kr skickat med värdefrakt. Möjligt att mötas upp i Stockholm efter överenskommelse.
Jag kan tänka mig att sälja klockan head only, eller utan något av inserten, prata med mig så löser vi något bra :)

Klockan finns i Norrköping om man vill se den IRL, frågor kan tas via PM eller om ni hellre pratas vid över telefon/skype, nummer ges ut över PM.

Retur efter 24H om klockan ej matchar beskrivningen och då står köpare för de fraktkostnader som uppkommit.

Referens i GG/BG:
https://klocksnack.se/threads/virrooo.19932/

pepsi_1.jpg


pepsi_2.jpg


pepsi_3.jpg




IMG_2143.JPG


IMG_2144.JPG


IMG_2145.JPG


IMG_2146.JPG


IMG_2147.JPG


IMG_2152.JPG


IMG_2153.JPG


IMG_2152.JPG


IMG_2151.JPG
 

Bilagor

  • IMG_1765.JPG
    IMG_1765.JPG
    157.7 KB · Visningar: 1,490
  • 1675+nato.jpg
    1675+nato.jpg
    246.2 KB · Visningar: 1,504
  • IMG_2154.JPG
    IMG_2154.JPG
    84.7 KB · Visningar: 150
Topp