- Pris
- 100000
- Returpolicy
- Om klockan inte motsvarar förväntningar
- Bilder Skickat
- Ja
Hej på er,
Har en Rolex GMT Master II som letar efter ett nytt hem. Inköpt sommaren 2020.
Finns inget cert men ingår värderingsintyg från Rob Engström som daterar klockan till cirka 2010. Klockan är inte servad av mig men fick det intygat att klockan har varit på kontroll hos handlare runt 2015 senast.
Kommer utan originalbox och handlingar men medkommer ett värderingsintyg från Rob Engström. Medföljer en liten pouch från Nymans Ur som klockan kan ligga i.
Klockan är justerad till min handled, medföljer två länkbitar som jag tog bort när jag var hos Rob E.
Detta medföljes:
Pris: 100 000 kr
Vi behöver bestämma tid för träff minst 24 timmar då klockan förvaras i bankfack numer.
Skicket är bra, inga dings eller något utan lite swirls på de polerade centerlänkarna. Ej polerad.
Finns i Sthlm för en F2F affär. Referenser på KS finns.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.
Tack för möjligheten att posta här.
Blandat intresse gör att jag tills vidare drar tillbaka annonsen.
Har en Rolex GMT Master II som letar efter ett nytt hem. Inköpt sommaren 2020.
Finns inget cert men ingår värderingsintyg från Rob Engström som daterar klockan till cirka 2010. Klockan är inte servad av mig men fick det intygat att klockan har varit på kontroll hos handlare runt 2015 senast.
Kommer utan originalbox och handlingar men medkommer ett värderingsintyg från Rob Engström. Medföljer en liten pouch från Nymans Ur som klockan kan ligga i.
Klockan är justerad till min handled, medföljer två länkbitar som jag tog bort när jag var hos Rob E.
Detta medföljes:
- Klocka
- Två länkbitar i original
- Pouch från Nymans Ur för förvaring
- Värderingsintyg från Rob Engström (satt till 100 000 kronor)
Pris: 100 000 kr
Vi behöver bestämma tid för träff minst 24 timmar då klockan förvaras i bankfack numer.
Skicket är bra, inga dings eller något utan lite swirls på de polerade centerlänkarna. Ej polerad.
Finns i Sthlm för en F2F affär. Referenser på KS finns.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.
Tack för möjligheten att posta här.
Blandat intresse gör att jag tills vidare drar tillbaka annonsen.
Bilagor
Senast ändrad: