• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT Master II 116710LN

Floffen

Silver
Hej!

Säljer denna klocka åt en vän.

Kanonfin 116710 uttagen 2011 från svensk AD. Servad hos Nymans Ur i augusti 2016 och då fick den även en lättare polering. Klockan är med andra i mycket fint skick såväl invändigt som utvändigt. Har granskat den noga och kan endast hitta lite hairlines på de polerade delarna, inga andra märken/dings.

Kommer med inner- och ytterbox, cert, certhållare, bezelskydd, röd och grön tag samt kvitto från servicen.

Pris: 59 000 kr. Affären görs upp med mig och/eller min vän f2f i Stockholm, betalning via swish. Kan även skickas men då på köparens ansvar (värdefrakt täcker endast upp till 50 000 kr) och mot betalning i förskott. Inga byten, ingen retur.

Här är min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/wijkis.35936/ och min vän är såklart en good guy han med :)

IMG_5898.JPG
IMG_5899.JPG
IMG_5894.JPG
IMG_5895.JPG
IMG_5896.JPG
IMG_5897.JPG
IMG_5900.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp