• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex GMT Master II 126710BLNR PB3

PG1891

Omega
Pris
170,000
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Drömklockan kom, och drömklockan får vandra vidare, för nu skall hus renoveras. Så jag testar denna så får vi se om det finns något intresse.

Sprillans nyuttagen Rolex 126710BLNR (Oyster) från Oktober 2023. Buren ett fåtal tillfällen så jag antar att man inte får säga oanvänd, men den är i fantastiskt bra skick. Fullset, givetvis, med allt vad det innebär (box, låda, tag, cert, manual, putsduk, originalkvitto).

Affär sker F2F på mitt kontor eller annan trygg plats i Stockholmsområdet, möte sker enbart med medlemmar som har referenser och betalning sker med Swish eller banköverföring, kvitto skrivs med BankID via Scrive.

Referenser finner man här. Kan ordna med fler bilder, men som alltid krävs någon dag för att hämta klockan då den ligger i tryggt förvar utanför hemmet. Inga byten, och affär görs endast med medlemmar med goda referenser.

Pris: 179, 175, 173, 170,000:-

Stort tack för annonsplats bästa KS!

IMG_2548.jpg


IMG_2542.jpg
IMG_2543.jpg
IMG_2544.jpg
IMG_2545.jpg
IMG_2546.jpg
IMG_2549.jpg
 
Senast ändrad:
Topp