• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT Master II 16710 Pepsi, head only

Kakob

Cartier
Den här åker ut till försäljning igen, efter en del soul searching har jag lyckats förtrycka beslutsångesten...

Hallå KS,

Till salu är en 16710 från -93 med pepsibezel. Klockan kommer head only (skickar med ett nato).

Glaset har en repa på datumbubblan (se bilderna), ingenting som stört mig varför det inte åtgärdats när den varit i min ägo. Utöver repan är klockan i fint skick med normala bruksspår och håller tiden inom COSC, men servicehistoriken är okänd för mig.

Pris: 45.000 :-

Är främst ute efter en ren försäljning, men har du en Oris Divers 65 eller någon kul 36mm-Rolex att byta med kan det vara intressant, testa!

Retur inom 24h från mottagande oavsett anledning. Vid retur står köparen för alla uppkomna fraktkostnader.

IMG_0672.jpg



IMG_0666.jpg



IMG_0667.jpg



IMG_0668.jpg



IMG_0669.jpg



IMG_0671.jpg



Stort tack, som alltid, för möjligheten att annonsera!
 
Senast ändrad:
Topp