- Pris
- 119000
- Returpolicy
- Retur enligt överenskommelse.
- Bilder Skickat
- Ja
Jag känner att jag inte är redo att släppa den och drar därför tillbaka annonsen. Tack till er som hört av sig. 
På grund av ändrade prioriteringar får denna eventuellt lämna. Köpt här på KS nyligen och använd max 5-10 ggr sedan dess, mestadels hemma och exakt samma skick nu som när den köptes.
Fin boett, tight länk och ett underbart blekt Pepsi insert. Har hållit tiden bra i min ägo. Uttagen September 2000 i Japan. Full set med lite extra booklets. Korrekt clasp-code m.m. Utöver de länkbitar som sitter på finns även en extra.
Medföljer vid köp:
Pris: 119 000 kr plus frakt om den ska skickas. Priset är prutat och klart, det kommer inte bli några PBs.
Förvaras i säkerhetsfack/bankfack så behöver någon dag på mig vid affär.
Länk till tidigare annons:
klocksnack.se
Länk till mina omdömen:
https://klocksnack.se/threads/metersfirst.205829/
Tveka inte på att höra av er om ni har frågor.
På grund av ändrade prioriteringar får denna eventuellt lämna. Köpt här på KS nyligen och använd max 5-10 ggr sedan dess, mestadels hemma och exakt samma skick nu som när den köptes.
Fin boett, tight länk och ett underbart blekt Pepsi insert. Har hållit tiden bra i min ägo. Uttagen September 2000 i Japan. Full set med lite extra booklets. Korrekt clasp-code m.m. Utöver de länkbitar som sitter på finns även en extra.
Medföljer vid köp:
- Rolex GMT-Master II 16710 Pepsi
- Cert med certhållare
- Box och ytterkartong
- Booklets
- Kalender
- Röd hangtag
- En extra länkbit
Pris: 119 000 kr plus frakt om den ska skickas. Priset är prutat och klart, det kommer inte bli några PBs.
Förvaras i säkerhetsfack/bankfack så behöver någon dag på mig vid affär.
Länk till tidigare annons:
Avslutad - PB2 Rolex GMT-Master II 16710
PRISBUMP 125 500 SEK PRISBUMP 2: 122 000 SEK Hej, Här kommer en mycket fin Rolex GMT-Master II 16710 Pepsi med snygg fade och mycket tillbehör! Klockan är en sen A-serie vilket innebär att den har den trevliga kombon av lug-holes och SEL. Uttagen i Kobe, Japan i september 2000 och kommer på...
Länk till mina omdömen:
https://klocksnack.se/threads/metersfirst.205829/
Tveka inte på att höra av er om ni har frågor.
Senast ändrad: