• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT Master II 16710

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Nu har förståndet trillat bort helt.
Kan vara operationen i förra veckan som får mig att göra detta, så jag tar mig friheten att dra tillbaka annonsen när jag vill.
Säljer min klocka utan att ha köpt min nästa, jag vet!! Helt sjukt. :)

Då så:
GMT Master II 16710
2003:a Utan lugholes
Solida ändlänkar (Sel)
Provtryckt denna månad.
Körd i timegrapher, med en amplitud på 278. Stabil i olika vinklar. +4 sek/dygn
Väldigt bra skick.
Kommer med coke, blekt pepsi och svart insert. (Coke och svart i nyskick, men pepsit är blekt, repigt och slitet som det ska vara. :) )

Repor/Märken? Ja, några väldigt små. En repa vid bandhornet kl 22, syns väldigt tydligt på bilden men svårt att se om den inte kommer i rätt ljus.
Bubblan har ett mikroskopioskt märke, som är totalt omöjligt att se, men finns där.
Kronskyddet (nere) har en liiiiten repa, som ett hårstrå i tjocklek.
Någon liten repa på undersidan efter klantiga bandbyten. (jag är faktiskt oskyldig till dessa)

Retur kan ske inom 3 dagar, men bekostas helt av köparen och med en bra förklaring. :)

Pris 37 ooo kr (Inte billig, men klart prisvärd)

QlyDPfU.jpg

YscW8RD.jpg

sRRU1V0.jpg

aYmgRXr.jpg

6D27Niq.jpg

taGRpeI.jpg

iI28CUy.jpg

s4JM2EE.jpg
 
Topp