hur ser en GMT ut med SublÀnk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Typ alla har sublÀnk.hur ser en GMT ut med SublÀnk?
De flesta har oysterlÀnkhur ser en GMT ut med SublÀnk?
Om det var italienarens sÄ var den till salu för 7000⏠(Var nog 2014/2015)Var handlarens privata. Till salu för rÀtt peng i hans ögon om man sÀger sÄ![]()
Tror att @beardedpeareater syftade pÄ hur sexsiffriga GMT ser ut med borstade mittlÀnkarDe flesta har oysterlÀnk
![]()
Medans typ BLRO har jubilee för att skilja den frÄn vitguldsvarianten. Men en del köper till en jubilee lÀnk. OcksÄ fint.
![]()
Ha! My bad!Tror att @beardedpeareater syftade pÄ hur sexsiffriga GMT ser ut med borstade mittlÀnkar![]()
September 2015Om det var italienarens sÄ var den till salu för 7000⏠(Var nog 2014/2015)
Ăverprisad? AldrigHypat, ja överprisatt, kanske, men vi som har Ă€lskar den.![]()
Kommer att gilla varenda bild jag ser dig lÀgga ut pÄ den dÀr.
Ska inte spamma mer idag men kom pÄ mig sjÀlv att sitta o stirra pÄ hur fint denna lÀnk sitter o harmoniserar med klockanKommer att gilla varenda bild jag ser dig lÀgga ut pÄ den dÀr.![]()
Typ alla har sublÀnk.
Tror att @beardedpeareater syftade pÄ hur sexsiffriga GMT ser ut med borstade mittlÀnkar![]()
Köp en jubilee lÀnk till.det stÀmmer grappar!
hade blivit galen utav att se de kromade mittsektionen bli repig "fortare" Àn de borstade stÄlet
Otroligt hur ringen skiftar i fÀrg mellan olika bilder - frÄn mörkblÄtt i ljuset som du tog till mycket ljusare och samma sak med röda fÀrgen
Perfektion!Vid ny klocka Àr man ofta vÀldigt nöjd och allt kÀnns sÄ bra..eller inte (har hÀnt)
Men denna klocka Àr för mig min bÀsta hitlls.
Nu kommer det mer @Luckyluciano
![]()
![]()
![]()
En del har det braMina bebisar![]()
![]()
VÀldigt bra. Den sitter ok pÄ jubilee? Inte topptung?Rolex 116710 pÄ Jubilee.
![]()
VÀldigt bra. Den sitter ok pÄ jubilee? Inte topptung?
Rolex 116710 pÄ Jubilee.
![]()
Gillar oyster lÀnken men har du testat den pÄ jubilie nÄngÄng? Rockade det pÄ min o tyckte det flög förbaskat bra.Battyman![]()