StrawberryFields
Sir Notalot
Rolex - kungen av AR![]()
Vem bryr sig om AR!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rolex - kungen av AR![]()
Vem bryr sig om AR!?
Same!Personligen sÄ stör jag mig inte pÄ icke existerade AR i vardagen. Bara lite surt vid fotografering annars Àr jag cool utan AR.
Speciellt inte mtp att Rolex tavlor sÀllan Àr sÀrskilt kul att titta pÄ. En helblank svart tavla liksom.Personligen sÄ stör jag mig inte pÄ icke existerade AR i vardagen. Bara lite surt vid fotografering annars Àr jag cool utan AR.
Ăven om tavlan inte Ă€r kul kan det vara fascinerande pĂ„ vissa klockor nĂ€r det uppstĂ„r ett djup enligt mitt tycke. Men som du sĂ€ger ganska lama tavlor generellt gĂ€llande Rolex. Men det kanske hade varit trevligt pĂ„ Rolex sunburst tavlor i sĂ„ fall.Speciellt inte mtp att Rolex tavlor sĂ€llan Ă€r sĂ€rskilt kul att titta pĂ„. En helblank svart tavla liksom.
+1
Jag Àr maktlös mot mina begÀr.
/B
Tvivlar pÄ att det finns eviga keepers![]()
Kan detta vara den eviga keepern?![]()
Det trodde jag nÀr jag var ung![]()
Kan detta vara den eviga keepern?![]()
Shhh... LÄt mig leva i tron om att det Àr möjligt trots alltTvivlar pÄ att det finns eviga keepers![]()
Jag Àr fortfarande ung, sÄ hoppet lever Ànnu!Det trodde jag nÀr jag var ung![]()
Var Ă€r bilderna dĂ„?Fokuset blev att hitta ett riktigt top ex som Ă€r âtrĂ„kigtâ istĂ€llet för ett âroligtâ ex i sĂ€mre skick..
Ja med âroligtâ menar jag typ pcg, gilt, fuchsia osv..
Kasta pĂ„ ett kanvas i blĂ„tt men Ă„kte snabbt av igen. Vet inte vad det Ă€r men hittar inga band som gör sig bra. Ăr vĂ€l sĂ„ enkelt att pepsi gör sig bĂ€st pĂ„ lĂ€nk.
![]()
NĂ„got slags mönstrat gummi kanske?Kasta pĂ„ ett kanvas i blĂ„tt men Ă„kte snabbt av igen. Vet inte vad det Ă€r men hittar inga band som gör sig bra. Ăr vĂ€l sĂ„ enkelt att pepsi gör sig bĂ€st pĂ„ lĂ€nk.
![]()
Too late, jubbe pÄ igenSkulle kört ett ws med, nÀr den ligger sÄdÀr ser den ju ut att funka till lite casual klÀder...
Inte ofta jag ser gmt pĂ„ annat Ă€n lĂ€nk men kan tĂ€nka mig att det blir rĂ€tt mysigt med brunt lite tjockare lĂ€der?Kasta pĂ„ ett kanvas i blĂ„tt men Ă„kte snabbt av igen. Vet inte vad det Ă€r men hittar inga band som gör sig bra. Ăr vĂ€l sĂ„ enkelt att pepsi gör sig bĂ€st pĂ„ lĂ€nk.
![]()
Körde detta en dag tror jag hahaInte ofta jag ser gmt pÄ annat Àn lÀnk men kan tÀnka mig att det blir rÀtt mysigt med brunt lite tjockare lÀder?
SÄ sugen pÄ en likadan! Grattis till dinVid ny klocka Àr man ofta vÀldigt nöjd och allt kÀnns sÄ bra..eller inte (har hÀnt)
Men denna klocka Àr för mig min bÀsta hitlls.
Nu kommer det mer @Luckyluciano
![]()
![]()
![]()
Dom kommer men vÄgar inte jinxa innan den Àr köpt o klarVar Àr bilderna dÄ?
Tack!SÄ sugen pÄ en likadan! Grattis till din![]()
Helt ok ÀndÄKörde detta en dag tror jag haha
![]()
Haha, vilken tease alltsÄDom kommer men vÄgar inte jinxa innan den Àr köpt o klar![]()
+1 pĂ„ den.Kasta pĂ„ ett kanvas i blĂ„tt men Ă„kte snabbt av igen. Vet inte vad det Ă€r men hittar inga band som gör sig bra. Ăr vĂ€l sĂ„ enkelt att pepsi gör sig bĂ€st pĂ„ lĂ€nk.
![]()