• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Hur fÄr man tag pÄ ett jubilee till en 116710? Det Àr vÀl inte bara att klampa in pÄ ens lokala AD och be att fÄ köpa? De brukar ju vara jÀkligt kinkiga med reservdelar och modifikationer... eller har jag fel?

Hur fÄr man tag pÄ ett jubilee till en 116710? Det Àr vÀl inte bara att klampa in pÄ ens lokala AD och be att fÄ köpa? De brukar ju vara jÀkligt kinkiga med reservdelar och modifikationer... eller har jag fel?
StÀllt samma frÄga tidigare i denna trÄd tror jag.. du fÄr skaffa en kompis som sitter pÄ nÄgon ref som fÄr sÀljas med jubilee och dÀrefter be om att köpa ut ;). Blir svÄrt att kliva in med gmt.n och be om ett jubilee iaf.

StÀllt samma frÄga tidigare i denna trÄd tror jag.. du fÄr skaffa en kompis som sitter pÄ nÄgon ref som fÄr sÀljas med jubilee och dÀrefter be om att köpa ut ;). Blir svÄrt att kliva in med gmt.n och be om ett jubilee iaf.
Det krÀvs en 6 siffrig datejust om man vill ha superjubilee tex?
KrÀvs det cert Ä hela faderullan eller rÀcker det att glida in med en 6siffrig DJ pÄ oysterlÀnk? :)

Jubilee-lÀnk Àr tillbehör du kan köpa utan frÄgor

Det krÀvs en 6 siffrig datejust om man vill ha superjubilee tex?
KrÀvs det cert Ä hela faderullan eller rÀcker det att glida in med en 6siffrig DJ pÄ oysterlÀnk? :)
Jag trodde det i och med att vissa AD Àr petiga och inte vill sÀlja utan att sjÀlv montera och dÄ krÀvs ju rÀtt ref. , försökte köpa ett insert till en ref jag dÄ inte Àgde.. krÀvdes att jag skulle dyka upp med klockan exempelvis :) men svaret ovan sÀger att det gÄr sÄ kan ju absolut vara vÀrt att prova. Dom vill göra pengar sÄklart sÄ inget Àr vÀl omöjligt fÄr man tro.

Galet bekvÀmt hodinkeelÀder pÄ ref 16700
IMG_20180830_110124.jpg

IMG_20180830_110157.jpg

Om man mÄste ha en sexsiffrig datejust för att fÄ köpa en sexsiffrig lÀnk tror ni dÄ att en med en keramisk pepsi kan köpa ett nytt pepsiinsert om den gÄr in i butiken utan? :pompus:

Tillbaka
Topp