116710LN, min första och hittills den bÀsta Rolex jag Àgt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Av nÄgon anledning blir jag riktigt sugen pÄ lÀsk och godis!
Eventuellt sÀmsta rolexen du Àgt ocksÄ.. Just sayin116710LN, min första och hittills den bÀsta Rolex jag Àgt
Kanske var lite otydligt formulerat av mig, men nej jag har Àgt/Àger andra modeller utöver 116710LNEventuellt sÀmsta rolexen du Àgt ocksÄ.. Just sayin
Aha, dÄ tar jag gensat tillbaka mitt pÄstÄende - omöjligt att 116710 Àr sÀmstKanske var lite otydligt formulerat av mig, men nej jag har Àgt/Àger andra modeller utöver 116710LN
Grattis, vad listar en sÄn?
Har haft ögonen öppna nu i ett Är efter en begagnad Jubilee 62510H/50-502T lÀnk
Idag tog jag saken i egna hÀnder och köpte en ny ifrÄn AD! Hoppas den dyker upp lagom till helgen
11.600 krGrattis, vad listar en sÄn?
Inte sÄ farligt dyrt dÄ med andra ord, med tanke pÄ vad vissa vill ha för dem begagnade!11.600 kr
Yes priset ligger runt dÀr men vissa tar 13500 dessvÀrre!11.600 kr
Nej precis, för mig var det en no-brainer.Inte sÄ farligt dyrt dÄ med andra ord, med tanke pÄ vad vissa vill ha för dem begagnade!
Saftigt. Det Àr samma prisklass som oysterlÀnk till en modern DJ...Yes priset ligger runt dÀr men vissa tar 13500 dessvÀrre!
Letade AP lÀnk förra Äret sÄ detta kÀndes som REASaftigt. Det Àr samma prisklass som oysterlÀnk till en modern DJ...
Superjubileet listar 14700kr, galet att ta 13500kr för det gamla jubileet dÄSaftigt. Det Àr samma prisklass som oysterlÀnk till en modern DJ...
SÀlj inte den dÀr pÀrlan!Jag anvÀnder mig ofta av gmtfunktionen, antingen nÀr jag sjÀlv Àr utomlands eller som nu nÀr en kompis Àr i Japan.
Fast pÄ senare tid har jag börjat bli sugen pÄ nÄgot mer modernt. Gillade inte senaste gmt mastern nÀr jag testade i butik, men det kanske Àr dags att se om den kÀnns bÀttre nu. Vore fint med fungerande lume, en lÀnk dÀr claspen gÄr att centrera för optimal passform och safirglas som inte repas sÄ lÀtt. Lite synd att Rolex inte gör en gmt i keramik eller titan sÄ man kunde fÄ ner vikten lite ocksÄ
Allvarligt?Jag anvÀnder mig ofta av gmtfunktionen, antingen nÀr jag sjÀlv Àr utomlands eller som nu nÀr en kompis Àr i Japan.
Fast pÄ senare tid har jag börjat bli sugen pÄ nÄgot mer modernt. Gillade inte senaste gmt mastern nÀr jag testade i butik, men det kanske Àr dags att se om den kÀnns bÀttre nu. Vore fint med fungerande lume, en lÀnk dÀr claspen gÄr att centrera för optimal passform och safirglas som inte repas sÄ lÀtt. Lite synd att Rolex inte gör en gmt i keramik eller titan sÄ man kunde fÄ ner vikten lite ocksÄ
Snyggt!Har aldrig anvÀnt mig av GMT-funktionen, men gillar klockorna
FÄr nog bli till att testa en sÄn nu116710LN, min första och hittills den bÀsta Rolex jag Àgt
Det finns faktiskt folk som gillar egenskaperna i det nya mer Àn det gamla oavsett ekonomisk aspektAllvarligt?
BlÀddra bakÄt i trÄden sÄ hittar du.NÄgon som har fÄtt tag pÄ den nya Pepsin?
https://klocksnack.se/threads/mini-roadtrip-med-paketöppning.99020/NÄgon som har fÄtt tag pÄ den nya Pepsin?
Allvarligt?
Det finns faktiskt folk som gillar egenskaperna i det nya mer Àn det gamla oavsett ekonomisk aspekt
Men ja. I det hÀr fallet Àr jag benÀgen att stÄ bakom din kommentar!
Fet GMT!! Flyger du med den?
Men du vill ÀndÄ byta upp dig för fungerande lume, bÀttre clasp och orepigt glas?Haha Det som nyare föll pÄ sist var klumpig och obekvÀm. Gamla vann pÄ att den kÀndes mycket bekvÀmare pÄ armen och pÄ överlÀgsen charm..