Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig tĂ€nkt sĂ„ kring den blĂ„a fĂ€rgen...för mig Ă€r nya pepsin den bĂ€sta moderna Rolex GMT:n hitills@Hebbe och ni som har Ă€gt bĂ„da. Ănskar du att Pepsi skulle haft den blĂ„a BLNR fĂ€rgen eller nĂ„gon annan mer blĂ„?
Ăr sjĂ€lv en sucker för gmt pĂ„ jubilee! Och faktiskt en av fĂ„ klockor jag Ă€ven kan uppskatta som TT.Jag kör GMT idag
Det Àr en vÀldigt trevlig klocka mÄste jag!
Jag kan inte bestÀmma mig om jag gillar den mest pÄ Oyster eller Jubilee. Vad tycker ni? Just nu har en en Oyster period men det kan snabbt Àndras!![]()
Peta pÄ lÀnken igenBandbyte igen. Feedback frÄn folket ? Funkar det ?
![]()
Nja, inte alls faktiskt. Men gillar du det sÄ kör!Bandbyte igen. Feedback frÄn folket ? Funkar det ?
![]()
Nej!Bandbyte igen. Feedback frÄn folket ? Funkar det ?
![]()
Bandbyte igen. Feedback frÄn folket ? Funkar det ?
![]()
Nej. Nej. Nej.Bandbyte igen. Feedback frÄn folket ? Funkar det ?
![]()
Mycket bra!Bandbyte igen. Feedback frÄn folket ? Funkar det ?
![]()
Ăr positiv till andra armband Ă€n bara lĂ€nk, men det dĂ€r var inget vidare, skulle testa nĂ„t mörkare, tex mörkbrunt mocka.Bandbyte igen. Feedback frĂ„n folket ? Funkar det ?
![]()
Om du mÄste bli OWG,Den eller Daytona?Mycket nöjd med denna
![]()
Tycker Daytona sitter bÀst pÄ handleden av alla klockor jag haft. SjÀlva Caset alltsÄOm du mÄste bli OWG,Den eller Daytona?
Dags för @thewallin att göra slag i saken, alla behöver en PepsiPepsi Àr ju alltid trevligt, fÄr vÀl tag i det dÀr nÄgon gÄng. Var fanns pepsi igÄr @Bas ?![]()