• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

NÄgra trevliga makrobilder och en wristshot.
Hade inte tackat nej till ett lÀtt fadat serif insert

IDG_20260404_112209_149.jpeg

IMG_2393.jpeg

IMG_2392.jpeg

IMG_2394.jpeg
IMG_2395.jpeg
Kolla med @Stories of Time

Åter frĂ„n Grekland sĂ„ Ă€ntligen blev det ett litet mek. Hade bestĂ€llt nya click springs eftersom min bezel var helt knĂ€pptyst vid rotation sĂ„ jag misstĂ€nkte att den var paj eller saknades.

Visade sig att den bara hamnat ur lÀge (slarv av urmakaren vid service?) sÄ fixade det i samma veva.

AnvÀnde @JoakimS video som stöttning, tack för den!

Jag vill nog pÄstÄ att Coke kÀnns som en bÀttre "all in one" (sen Àr ju serif/ fat font ett stort plus) men pepsi-kulören poppar riktigt fint och passar nu nÀr sol & t-shirt Àr runt hörnet. Att kunna byta kÀnns nÀstan som fusk, att ha flera klockor till priset av en (nog för att insert-priser ökat med typ 5-600% sen covid)

Den hÀr klockan kommer jag aldrig sÀlja, jag ser ingen som helst anledning.

20260313_114627.jpg

20260407_192931.jpg

20260407_203924.jpg

20260407_205017.jpg

Vet inte om det Àr jag som gör fel. Men jag kan inte hitta Pepsi pÄ deras hemsida. Har dom tagit bort den under lunchen mÄntro?

Tillbaka
Topp