• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Bas

Patek
477EBBD7-52B6-4B46-862F-5E6DD327BE49.jpeg
 

Bas

Patek
Sjukt Nice. Ska man gĂ„ pĂ„ en nyare modell direkt frĂ„n AD eller gĂ„r det lika bra med en rasslig lĂ€nk frĂ„n 80-talet. Är kĂ€nslan vĂ€rd det extra?
Personligen sĂ„ var en rasslig aldrig ett alternativ till en sĂ„ ”ny” klocka i bra skick.
Jag köpte en NOS lÀnk som suttit pÄ en gmt frÄn samma serie. Rob E hade inne 2-3 stycken som Àr till gmt. Beror vÀl pÄ din budget. 11600kr helt ny och runt 6ish rasslig.
Mitt rÄd Àr att köp ny :)
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sjukt Nice. Ska man gĂ„ pĂ„ en nyare modell direkt frĂ„n AD eller gĂ„r det lika bra med en rasslig lĂ€nk frĂ„n 80-talet. Är kĂ€nslan vĂ€rd det extra?
Jag satsade pÄ en sprillans frÄn AD och har inte Ängrat mig en sekund. Förutom att det Àr riktigt snyggt Àr det ett bra sÀtt att spara lite pÄ originallÀnken.
 
  • Like
Reactions: Kim

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
_P7130263-04.jpeg

ÖvervĂ€ger att byta till jubilee-lĂ€nk pĂ„ min 16710 (utan lugholes). Är jag helt galen eller?
Jag kör det pÄ min nu och Àr mycket nöjd. Kommer sÀkert byta tillbaks till Oyster, men kul att variera. Jag tycker att jubilee kan bli för blingig pÄ en DJ, men pÄ GMT kÀnns det mer stekigt...som en Pan Am pilot typ :cool:
 
Topp