• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Rune AB

Omega
62E8C85F-CA2C-4F98-8B91-5B0420B558BD.jpeg
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
SÄlde (skÀnkte bort med dagens priser) min 116710ln för 2 Är sedan och har saknat den sen dess. Stillade suget en aning med en Tudor BB GMT för ett tag sen men det rÀckte inte. SÄ nu blir det Batman, packa upp och korta lÀnk, sen Àr jag pÄ banan igen :)
2B2938EB-D2D3-4085-B199-3DABEC99EF34.jpeg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
SÄlde (skÀnkte bort med dagens priser) min 116710ln för 2 Är sedan och har saknat den sen dess. Stillade suget en aning med en Tudor BB GMT för ett tag sen men det rÀckte inte. SÄ nu blir det Batman, packa upp och korta lÀnk, sen Àr jag pÄ banan igen :)
2B2938EB-D2D3-4085-B199-3DABEC99EF34.jpeg
Kul med plastboxen!
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Hur lÀnge fick du vÀnta pÄ klockan?

Löjligt kort. En kompis gick spontant in och lyckades köpa en Sky Dweller pĂ„ plats, jag bad honom dĂ„ samtidigt frĂ„ga om en Batman. Ägaren sa dĂ„ att han kunde lösa en pĂ„ 1-2 mĂ„nader. Vi trodde inte att det skulle ske men han höll sitt ord och ringde upp nĂ€r klockan fanns hemma.

Edit: NÀmner ej namnet pÄ AD
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Löjligt kort. En kompis gick spontant in och lyckades köpa en Sky Dweller pĂ„ plats, jag bad honom dĂ„ samtidigt frĂ„ga om en Batman. Ägaren sa dĂ„ att han kunde lösa en pĂ„ 1-2 mĂ„nader. Vi trodde inte att det skulle ske men han höll sitt ord och ringde upp nĂ€r klockan fanns hemma.
Undrar hur mÄnga pm du kommer fÄ nu :dead:
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Löjligt kort. En kompis gick spontant in och lyckades köpa en Sky Dweller pĂ„ plats, jag bad honom dĂ„ samtidigt frĂ„ga om en Batman. Ägaren sa dĂ„ att han kunde lösa en pĂ„ 1-2 mĂ„nader. Vi trodde inte att det skulle ske men han höll sitt ord och ringde upp nĂ€r klockan fanns hemma.

Edit: NÀmner ej namnet pÄ AD
Var Skydwellern i stÄl eller guld?
 

vaniljglass

Nisse pÄ lagret
2-Faktor
Löjligt kort. En kompis gick spontant in och lyckades köpa en Sky Dweller pĂ„ plats, jag bad honom dĂ„ samtidigt frĂ„ga om en Batman. Ägaren sa dĂ„ att han kunde lösa en pĂ„ 1-2 mĂ„nader. Vi trodde inte att det skulle ske men han höll sitt ord och ringde upp nĂ€r klockan fanns hemma.

Edit: NÀmner ej namnet pÄ AD
Fortfarande lustigt att folk har sÄn panik att dom pröjsar dubbla listpriser nÀr folk bevisligen kliver in och plockar en helt ny hos AD pÄ en mÄnad. :)
 
Topp