• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

joca

Patek
2-Faktor
Nytt in :)
0F3495D9-3286-4AC6-95A9-A22BAC036C24.jpeg
Trevlig!
 
  • Like
Reactions: JWB

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Tack och hÄller med! Inte kollat upp men -82 enligt tidigare Àgare. VÀljer en matt 16750 före en sen 70-tals 1675 alla dagar i veckan. Fasningarna Àr ÀndÄ sÄ lika pÄ dem och dÄ premierar jag 16750
Nu blir jag lite nyfiken, har sjĂ€lv en 1675 frĂ„n 1978 (bilden ovanför din), vad Ă€r det som fĂ„r dig att föredra en 16750? Är det priset eller ”quick set” funktionen som gör det? Enbart nyfiken :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Nu blir jag lite nyfiken, har sjĂ€lv en 1675 frĂ„n 1978 (bilden ovanför din), vad Ă€r det som fĂ„r dig att föredra en 16750? Är det priset eller ”quick set” funktionen som gör det? Enbart nyfiken :)
UtseendemÀssigt med fasningarna sÄ Àr de vÀldigt lika. Föredrar quick-set och att en 16750 med matt tavla Àr relativt ovanligare
 
Topp