• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Åskviggen

Panerai
Vips sÄ var man OWG. Men det gÄr an med denna.

20190615_134846.jpg
Definitivt. Grattis till en fin klocka :)
 

Bonumm

Panerai
Har kollat lite pĂ„ 126719 BLRO den med meteorit tavla och ser att den listar över inköp överallt. Har dock inte sett nĂ„gon annons ifrĂ„n Sverige. Kan det bero pĂ„ att kronkursen Ă€r sĂ„ jĂ€kla lĂ„g för inte kan vĂ€l efterfrĂ„gan vara sĂ„ jĂ€kla hög pĂ„ en sĂ„dan? Var ju vĂ€ldigt liten kö hos en AD jag frĂ„gade, det var bara en i kö. Är det hypen pĂ„ alla sportrolex som Ă€ven driver upp denna i pris eller Ă€r det nyhetens behag. Man ser ju inte samma prisbild pĂ„ tex vitguldssuben, dĂ€r sĂ€ljs ju alla under list vad jag har sett. Vad tror ni?
Fick precis se svaret pÄ min egen frÄga. LW har en till salu för 545k det blir ju en del över list Àven om den gick upp med ca 10k precis. LW har ju galna priser pÄ det mesta kÀnns det som.
 
Topp