• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Killkurt

Breitling
Tackar. Ja jag Àr nöjd. Men inte vet jag om det Àr super luminova visare. Borde inte dom lysa mer Àn ca 10 minuter efter man lyst med en stark ficklampa i 30 sek?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
0434785F-5502-4F18-9A26-8AA050CCA4C4.jpeg
BF134F85-9A23-405C-902E-F4CB8EB36263.jpeg


Det trevligaste med dom Àldre modellerna, Àr att inserten pÄ dom blekts sÄ fint. HÀr blekts bÄde blÄa och röda nÀstan lika mycket!
B42BED77-CC18-4E4E-B64A-93C518FFB9AF.jpeg
 

Jglgbg

Cartier
God kvÀll!
Kan nĂ„gon hjĂ€lpa mig med ett svar pĂ„ denna frĂ„ga: NĂ€r jag kollar 16710 pĂ„ Chrono24 inom Europa sĂ„ finns kanske i snitt 1-5 st per land, sedan kommer Tyskland med 70 st och överst Italien med 170 st. Vad beror detta pĂ„? Är det riskfyllt att handla frĂ„n Italien om man köper frĂ„n nĂ„gon som fĂ„tt fina omdömen? NĂ„gon med erfarenhet av köp dĂ€rifrĂ„n kan ju fĂ„ hjĂ€lpa mig stilla mitt GMT-sug..:D
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
God kvÀll!
Kan nĂ„gon hjĂ€lpa mig med ett svar pĂ„ denna frĂ„ga: NĂ€r jag kollar 16710 pĂ„ Chrono24 inom Europa sĂ„ finns kanske i snitt 1-5 st per land, sedan kommer Tyskland med 70 st och överst Italien med 170 st. Vad beror detta pĂ„? Är det riskfyllt att handla frĂ„n Italien om man köper frĂ„n nĂ„gon som fĂ„tt fina omdömen? NĂ„gon med erfarenhet av köp dĂ€rifrĂ„n kan ju fĂ„ hjĂ€lpa mig stilla mitt GMT-sug..:D
Du fÄr kolla sÀljarnas betyg och omdöme. Har de varit igÄng nÄgra Är och har bra betyg kan du nog vara lugn. Generellt Àr dock italienska handlare lite slarvigare Àn t ex tyska. Att det Àr sÄ stort utbud pÄ GMT i Italien kan jag inte förklara. Det kÀnns som det Àr mÄnga italienska och amerikanska handlare pÄ Chrono24.
 
A

Archimedes

Guest
Hur svÄrt Àr det att fÄ tag pÄ en jubilee lÀnk (Rolex) till GMT 16710? NÄgot som man kan köpa till vid service/ad hos Rolex? SmÀrtsamt fÄ som sÀljs med jubilee...
 
Topp