• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Compiss

Patek
2-Faktor
16710 Coke

file-1.jpeg
Snygg!!!
 

adotb

Breitling
TÀnkte pÄ en ny klocka, och dÄ blev jag sugen pÄ GMT 126719BLRO, men vad sÀger ni om den? Kommer den "försvinna" snabbt eller kommer den gÄ upp i vÀrde?
Vad har ni och sÀga om den?
Tacksam för svar!
atn1024_Rolex-GMT-Master-II-126719BLRO-meteorite-pepsi-white-gold.jpg
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
TÀnkte pÄ en ny klocka, och dÄ blev jag sugen pÄ GMT 126719BLRO, men vad sÀger ni om den? Kommer den "försvinna" snabbt eller kommer den gÄ upp i vÀrde?
Vad har ni och sÀga om den?
Tacksam för svar!
atn1024_Rolex-GMT-Master-II-126719BLRO-meteorite-pepsi-white-gold.jpg
Den kostar vÀl redan över list. Om det Àr sÄnt man letar efter nÀr man köper klocka..
 

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
HÀr Àr min GMT:) Jag Àr sÄ jÀkla velig, jag funderar pÄ att byta till Coke men nÀr jag bytt till Coke och gÄr in pÄ KS och ser en Pepsi sÄ vill jag byta tillbaka. Det Àr exakt samma sak med oysterlÀnk vs jubilee. Jag har en av varje och hela tiden vill jag ha den som inte sitter pÄ klockan:(:oops: Jag mÄste köpa en till GMT sÄ jag slipper byta lÀnk och insert hela tiden:rolleyes:
3991E877-FEC6-4B3C-984A-D81C68C549E9.jpeg
 

anno1884

Panerai
HÀr Àr min GMT:) Jag Àr sÄ jÀkla velig, jag funderar pÄ att byta till Coke men nÀr jag bytt till Coke och gÄr in pÄ KS och ser en Pepsi sÄ vill jag byta tillbaka. Det Àr exakt samma sak med oysterlÀnk vs jubilee. Jag har en av varje och hela tiden vill jag ha den som inte sitter pÄ klockan:(:oops: Jag mÄste köpa en till GMT sÄ jag slipper byta lÀnk och insert hela tiden:rolleyes:
3991E877-FEC6-4B3C-984A-D81C68C549E9.jpeg

Exakt det som Àr bra, alla dessa val! det behöver ju inte Àgarna till sexsiffriga bry sig om iaf, kanske en sÄdan du skall ha ;)

ACD99E40-8910-4265-AA45-155CCD24456A.jpeg
 

galĂĄcticon

Patek
2-Faktor
HÀr Àr min GMT:) Jag Àr sÄ jÀkla velig, jag funderar pÄ att byta till Coke men nÀr jag bytt till Coke och gÄr in pÄ KS och ser en Pepsi sÄ vill jag byta tillbaka. Det Àr exakt samma sak med oysterlÀnk vs jubilee. Jag har en av varje och hela tiden vill jag ha den som inte sitter pÄ klockan:(:oops: Jag mÄste köpa en till GMT sÄ jag slipper byta lÀnk och insert hela tiden:rolleyes:
3991E877-FEC6-4B3C-984A-D81C68C549E9.jpeg
Coke dricker man, Pepsi har man pÄ klockan ;)
 
Topp