• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Bytte lÀnk pÄ min 1675 frÄn Jubilee till Oyster tidigare idag, Sockret kontrollerade att allt gick rÀtt till :) Tycker att klockan görs sig mycket bra pÄ vilken som helst av lÀnkarna, kört Jubilee ett bra tag nu sÄ jag tycket det var dags för ett byte.
IMG_2332.jpeg
IMG_2335.jpeg
IMG_2334.jpeg
Plexi, lakrits och jubbe Àr verkligen dunder.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
FörstÄeligt. Den Àr magiskt fin den dÀr. Synd (för mig) att den gÄtt upp sÄ jÀvla mycket dock... ;)
Lite av en graal, en sÄdan i krispigt skick hade inte suttit fel alltsÄ!
Gav 80 för den och redan dÀr kÀndes det som 20 för mycket - men Rolex-vÀrlden Àr ju vad det Àr. Nu Àr den Ànnu dyrare :(
 

galĂĄcticon

Patek
2-Faktor
FörstÄeligt. Den Àr magiskt fin den dÀr. Synd (för mig) att den gÄtt upp sÄ jÀvla mycket dock... ;)
Lite av en graal, en sÄdan i krispigt skick hade inte suttit fel alltsÄ!

Gav 80 för den och redan dÀr kÀndes det som 20 för mycket - men Rolex-vÀrlden Àr ju vad det Àr. Nu Àr den Ànnu dyrare :(
Det Àr helt sjukt faktiskt. Köpte min för sex Är sedan. Har haft den som graal sedan jag började intressera mig för klockor och bestÀmde mig för att slÄ till och köpa en i 35-Ärspresent till mig sjÀlv. Tur att jag inte vÀntade.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Det Àr helt sjukt faktiskt. Köpte min för sex Är sedan. Har haft den som graal sedan jag började intressera mig för klockor och bestÀmde mig för att slÄ till och köpa en i 35-Ärspresent till mig sjÀlv. Tur att jag inte vÀntade.
Grymt. Finns nÄgra NOS som ser sÄ jÀvla bra ut. TÀnk att köpa en New Old Stock och plasta av den! 169000kr dock pÄ Royal Watches ;)
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Det Àr helt sjukt faktiskt. Köpte min för sex Är sedan. Har haft den som graal sedan jag började intressera mig för klockor och bestÀmde mig för att slÄ till och köpa en i 35-Ärspresent till mig sjÀlv. Tur att jag inte vÀntade.
Perfekta klockan egentligen men sÄlde min för att finansiera Daytona som jag kÀnde att jag inte kunde gÄ utan att ha provat.
Kan mycket vÀl bli en 16710 igen men dÄ fÄr det gÀrna gÄ till humana priser igen.
 

galĂĄcticon

Patek
2-Faktor
Grymt. Finns nÄgra NOS som ser sÄ jÀvla bra ut. TÀnk att köpa en New Old Stock och plasta av den! 169000kr dock pÄ Royal Watches ;)

Perfekta klockan egentligen men sÄlde min för att finansiera Daytona som jag kÀnde att jag inte kunde gÄ utan att ha provat.
Kan mycket vÀl bli en 16710 igen men dÄ fÄr det gÀrna gÄ till humana priser igen.
Det Àr verkligen den perfekta klockan, pÄ alla sÀtt. Dessutom anvÀnder jag den som empiri hemma nÀr jag ska köpa annat. "Men Àlskling, du minns vÀl att jag köpte min 16710 för 34k och se vad som hÀnt med den? Den hÀr klockan Àr sÀkert ocksÄ en bra affÀr..."
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Det Àr verkligen den perfekta klockan, pÄ alla sÀtt. Dessutom anvÀnder jag den som empiri hemma nÀr jag ska köpa annat. "Men Àlskling, du minns vÀl att jag köpte min 16710 för 34k och se vad som hÀnt med den? Den hÀr klockan Àr sÀkert ocksÄ en bra affÀr..."
Det gÀller Ä ta vara pÄ sÄdana hÀr situationer ;)
 
Topp