• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

jmspar123

Cartier
NĂ„gon som har koll pĂ„ utbudet av 126711 runt om i Sverige hos AD? Är det grislistor eller har ni nĂ„gon tes om hur det kanske ser ut?
Har tÀnkt ringa runt imorgon men ville kolla med proffsen först..:)

Du kommer i basta fall fa ett Tyvarr i luren. I samsta ett skratt...Fortfarande sa het att den kostar over list pa 2andsmarknaden.
Men ar du en valkand kund som spenderat stora summor sa gar den givetvis precis som allt annat att losa.

Ar du intresserad av en 126715chnr har jag nyligen bivit erbjuden en men tackat nej da jag kopte lokalt innan prishojningen Skicka PM isafall.
 

David71

Rolex
2-Faktor
NĂ„gon som har koll pĂ„ utbudet av 126711 runt om i Sverige hos AD? Är det grislistor eller har ni nĂ„gon tes om hur det kanske ser ut?
Har tÀnkt ringa runt imorgon men ville kolla med proffsen först..:)

SÄ hÀr skrev jag i höstas pÄ samma frÄga, gÀller sÀkert fortfarande:
Jag har varit i kontakt med alla AD i Sverige angÄende denna modell. LÄg tilldelning tydligen, en AD hade inte fÄtt en enda och en stor AD hade fÄtt tre i Är, ytterligare en sa att dom fÄr fler SS Pepsi Àn Root Beer.

Och nej, jag fick inte bli uppskriven pÄ vÀntelista hos nÄgon :(
 

Callxx

Cartier
2-Faktor
Fasen dĂ„, jag ringer runt och stĂ€ller frĂ„gan. Är i Norge titt som tĂ€tt, finns lite fler ad's dĂ€r..
Helguldaren hade vart hur kul som helst!;)
Du kommer i basta fall fa ett Tyvarr i luren. I samsta ett skratt...Fortfarande sa het att den kostar over list pa 2andsmarknaden.
Men ar du en valkand kund som spenderat stora summor sa gar den givetvis precis som allt annat att losa.

Ar du intresserad av en 126715chnr har jag nyligen bivit erbjuden en men tackat nej da jag kopte lokalt innan prishojningen Skicka PM isafall.

SÄg det inlÀgget men hoppades lite naivt att Sverige fÄtt vansinnigt bra tilldelning lagom till julafton och alla var nöjda!:D
SÄ hÀr skrev jag i höstas pÄ samma frÄga, gÀller sÀkert fortfarande:
Jag har varit i kontakt med alla AD i Sverige angÄende denna modell. LÄg tilldelning tydligen, en AD hade inte fÄtt en enda och en stor AD hade fÄtt tre i Är, ytterligare en sa att dom fÄr fler SS Pepsi Àn Root Beer.

Och nej, jag fick inte bli uppskriven pÄ vÀntelista hos nÄgon :(
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Jag har en ganska tjock bok om Rolex GMT-Master hemma.... NÄgon som Àr intresserad?
F30BC3B2-AE15-464E-9FE7-DF0AFB74671C.jpeg
Btw... Har inte ens tÀnkt pÄ det, men varför satte de en Batmat pÄ framsidan.. Mkt oklart.
 

jmspar123

Cartier
Fasen dĂ„, jag ringer runt och stĂ€ller frĂ„gan. Är i Norge titt som tĂ€tt, finns lite fler ad's dĂ€r..
Helguldaren hade vart hur kul som helst!;)


SÄg det inlÀgget men hoppades lite naivt att Sverige fÄtt vansinnigt bra tilldelning lagom till julafton och alla var nöjda!:D

Da Norge inte ar med i EU blir det riktigt trakigt dyrt om allt skall ga ratt till....Dessutom har jag en kansla att Norge har en mindre tilldelning av "roliga" modeller an Sverige
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Som jag tidigare visat sÄ blev jag med Root Beer förra veckan :) Gillar verkligen den, kÀnns dessutom roligt att ha en GMT som inte sÄ mÄnga andra har :happyhappy: Hur som helst, fick tag pÄ ett fade:at insert till den som jag hÀmtade ut pÄ posten (nÄja, ICA Àr det ju som gÀller nu...) igÄr. SÀkert ingen match för er Àrrade WIS men för mig var det en stor grej att lyckas byta insert för första gÄngen utan att paja nÄgonting :happyhappy:

Före:
IMG_2461.jpeg

Under arbetets gÄng:
IMG_2467.jpeg

Efter den lyckade operationen:
IMG_2468.jpeg
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Som jag tidigare visat sÄ blev jag med Root Beer förra veckan :) Gillar verkligen den, kÀnns dessutom roligt att ha en GMT som inte sÄ mÄnga andra har :happyhappy: Hur som helst, fick tag pÄ ett fade:at insert till den som jag hÀmtade ut pÄ posten (nÄja, ICA Àr det ju som gÀller nu...) igÄr. SÀkert ingen match för er Àrrade WIS men för mig var det en stor grej att lyckas byta insert för första gÄngen utan att paja nÄgonting :happyhappy:

Före:
IMG_2461.jpeg

Under arbetets gÄng:
IMG_2467.jpeg

Efter den lyckade operationen:
IMG_2468.jpeg
Meget bra!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Som jag tidigare visat sÄ blev jag med Root Beer förra veckan :) Gillar verkligen den, kÀnns dessutom roligt att ha en GMT som inte sÄ mÄnga andra har :happyhappy: Hur som helst, fick tag pÄ ett fade:at insert till den som jag hÀmtade ut pÄ posten (nÄja, ICA Àr det ju som gÀller nu...) igÄr. SÀkert ingen match för er Àrrade WIS men för mig var det en stor grej att lyckas byta insert för första gÄngen utan att paja nÄgonting :happyhappy:

Före:
IMG_2461.jpeg

Under arbetets gÄng:
IMG_2467.jpeg

Efter den lyckade operationen:
IMG_2468.jpeg
Blev mkt bra!!!
 

Cosmograph

Cartier
2-Faktor
Som jag tidigare visat sÄ blev jag med Root Beer förra veckan :) Gillar verkligen den, kÀnns dessutom roligt att ha en GMT som inte sÄ mÄnga andra har :happyhappy: Hur som helst, fick tag pÄ ett fade:at insert till den som jag hÀmtade ut pÄ posten (nÄja, ICA Àr det ju som gÀller nu...) igÄr. SÀkert ingen match för er Àrrade WIS men för mig var det en stor grej att lyckas byta insert för första gÄngen utan att paja nÄgonting :happyhappy:

Före:
IMG_2461.jpeg

Under arbetets gÄng:
IMG_2467.jpeg

Efter den lyckade operationen:
IMG_2468.jpeg
Kul! Bra vÄgat! Alltid lite nervigt att gÄ loss pÄ klockor.
 

Bob08

Breitling
Tjena
Vet att det Àr fel forum men har man vart har man inte vart flitig med inlÀggen sÄ :(
Admin fÄr slÄ mig pÄ fingrarna om det Àr helt tokigt.
Söker efter Endlinks till min 1675 Är 1967 alternativt hel lÀnk hojta till om det Àr nÄtt du har i lÄdan och vill bli av med.
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Som jag tidigare visat sÄ blev jag med Root Beer förra veckan :) Gillar verkligen den, kÀnns dessutom roligt att ha en GMT som inte sÄ mÄnga andra har :happyhappy: Hur som helst, fick tag pÄ ett fade:at insert till den som jag hÀmtade ut pÄ posten (nÄja, ICA Àr det ju som gÀller nu...) igÄr. SÀkert ingen match för er Àrrade WIS men för mig var det en stor grej att lyckas byta insert för första gÄngen utan att paja nÄgonting :happyhappy:

Före:
IMG_2461.jpeg

Under arbetets gÄng:
IMG_2467.jpeg

Efter den lyckade operationen:
IMG_2468.jpeg
Satan vad snyggt! Kul att du kan bÀra upp en TT, det kunde inte jag.
 
Topp