• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

galĂĄcticon

Patek
2-Faktor
Jag vet, det tycker jag ocksÄ :D Enda anledningen Àr att jag vill spara pÄ originalinsertet de dagar man hÀnger i solen. Kanske fel men upplevde att det blektes (gav patina :angel:) ganska mycket bara efter en sommar i min Àgo. Antar att det blir kÀnsligare nÀr det vÀl börjat, Ätminstone kÀndes det sÄ!
Nej nej nej, behÄll originalet pÄ :)
 

Willed

Cartier
2-Faktor
GokvÀll!
EE3DACF9-14E0-4423-81C5-B39A74D4BCE6.jpeg
 

Ticktacktick

Breitling
Tjena! Ny i GMT trĂ„den. Införskaffade en Root beer 16713 igĂ„r och Ă€r redan lite sugen pĂ„ att byta insert till en Helbrun. NĂ„gon som har koll pĂ„ om detta Ă€r nĂ„got en AD kan lösa? Vad har ni för erfarenheter av nya ringar? FĂ„r man lösa pĂ„ andrahandsmarknaden eller löser AD detta? (Kan vara dum frĂ„ga men ser fram emot svar). Även om nĂ„gon har en helbrun att sĂ€lja sĂ„ kan det vara intressant. Bild pĂ„ den ringen som jag söker.
 

Bilagor

  • 132F877E-FE55-484A-A47E-DD8293707A57.png
    132F877E-FE55-484A-A47E-DD8293707A57.png
    563.8 KB · Visningar: 2

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Tjena! Ny i GMT trĂ„den. Införskaffade en Root beer 16713 igĂ„r och Ă€r redan lite sugen pĂ„ att byta insert till en Helbrun. NĂ„gon som har koll pĂ„ om detta Ă€r nĂ„got en AD kan lösa? Vad har ni för erfarenheter av nya ringar? FĂ„r man lösa pĂ„ andrahandsmarknaden eller löser AD detta? (Kan vara dum frĂ„ga men ser fram emot svar). Även om nĂ„gon har en helbrun att sĂ€lja sĂ„ kan det vara intressant. Bild pĂ„ den ringen som jag söker.

Jag hade ett insert som jag dessvÀrre sÄlde för nÄgra veckor sedan. Tror det Àr begagnat som gÀller. AD sÀljer troligen inte en ring om du inte har helguldaren.
 
Topp