• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Denna klockan fick jag tillbaka idag efter 7 veckors vÀntan! Den har varit saknad! 6500kr i grundservice, 1800kr för ett nytt glas och 500kr för en ny krona. Som hittat!:D
E25F1046-2B93-4A4C-8B11-3B58BE9060F1.jpeg
 

R38148

Cartier
2-Faktor
NĂ„gon som har ref 126711CHNR och kan berĂ€tta om den blir prĂ„lig pĂ„ handleden eller om den Ă€r ”lagom” anonym sĂ„ att man kan flyga lite under radarn. Jag vill inte ha en ”guldrolex” som lyser pĂ„ handleden. Men jag tycker att den Ă€r enormt snygg, pĂ„ bild i alla fall.
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
NĂ„gon som har ref 126711CHNR och kan berĂ€tta om den blir prĂ„lig pĂ„ handleden eller om den Ă€r ”lagom” anonym sĂ„ att man kan flyga lite under radarn. Jag vill inte ha en ”guldrolex” som lyser pĂ„ handleden. Men jag tycker att den Ă€r enormt snygg, pĂ„ bild i alla fall.
Jag har ingen, kontaktade en AD i höstas och blev uppsatt pÄ "vÀntelista" sÄ jag hoppas pÄ att fÄ en senare i Är :) Var förbi Luxury Watches i Stockholm förra veckan, klÀmde pÄ lite olika klockor, bl.a. den hÀr:
IMG_2557.jpeg

Mycket plast pÄ den som synes men jag gillar den och tycker att den ger ett skapligt diskret uttryck som Àr mycket sobert, ja den flyger hyggligt under radarn tycker jag. HÀr en bild pÄ den tillsammans med min 1675/3 frÄn 1972, har hÀnt en hel del pÄ nÀstan 50 Är...
IMG_2560.jpeg
 

Lalas

Cartier
Jag har ingen, kontaktade en AD i höstas och blev uppsatt pÄ "vÀntelista" sÄ jag hoppas pÄ att fÄ en senare i Är :) Var förbi Luxury Watches i Stockholm förra veckan, klÀmde pÄ lite olika klockor, bl.a. den hÀr:
IMG_2557.jpeg

Mycket plast pÄ den som synes men jag gillar den och tycker att den ger ett skapligt diskret uttryck som Àr mycket sobert, ja den flyger hyggligt under radarn tycker jag. HÀr en bild pÄ den tillsammans med min 1675/3 frÄn 1972, har hÀnt en hel del pÄ nÀstan 50 Är...
IMG_2560.jpeg
Och 1675/3 Àter den nya till frukost ;)
 
Senast Àndrad:
Jag har ingen, kontaktade en AD i höstas och blev uppsatt pÄ "vÀntelista" sÄ jag hoppas pÄ att fÄ en senare i Är :) Var förbi Luxury Watches i Stockholm förra veckan, klÀmde pÄ lite olika klockor, bl.a. den hÀr:
IMG_2557.jpeg

Mycket plast pÄ den som synes men jag gillar den och tycker att den ger ett skapligt diskret uttryck som Àr mycket sobert, ja den flyger hyggligt under radarn tycker jag. HÀr en bild pÄ den tillsammans med min 1675/3 frÄn 1972, har hÀnt en hel del pÄ nÀstan 50 Är...
IMG_2560.jpeg
Jag gillar din 1675 bĂ€st av dessa tvĂ„, helt klart. Även om ingen bad om min Ă„sikt..
Men jag Àr mer för gult guld Àn rosé, jah fÄr för mig att roséguld Àr lite "mode" nu, medans gult guld Àr mer klassiskt och kanske mindre av en "fling"..
Även om rosĂ© guld Ă€r fint sĂ„ föredrar jag vitt eller gult, sĂ„ din 1675 var en vacker syn!
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jag gillar din 1675 bĂ€st av dessa tvĂ„, helt klart. Även om ingen bad om min Ă„sikt..
Men jag Àr mer för gult guld Àn rosé, jah fÄr för mig att roséguld Àr lite "mode" nu, medans gult guld Àr mer klassiskt och kanske mindre av en "fling"..
Även om rosĂ© guld Ă€r fint sĂ„ föredrar jag vitt eller gult, sĂ„ din 1675 var en vacker syn!
Klart du Àr mer Àn vÀlkommen med din Äsikt, speciellt dÄ du berömmer min root beer :) Jag tycker rosé pÄ den nya passar bra, hade nog inte varit intresserad av den om det hade varit gult guld istÀllet
 
Klart du Àr mer Àn vÀlkommen med din Äsikt, speciellt dÄ du berömmer min root beer :) Jag tycker rosé pÄ den nya passar bra, hade nog inte varit intresserad av den om det hade varit gult guld istÀllet
HÄller med. Det passar otroligt bra pÄ de nyare, modernare referenserna mes rosé jÀmfört med gult guld.

JagvtÀnktw mest pÄ Om roseguld över lag kanske kan tÀnkas vara nÄn form av "mode som riskerar att nÀstan bli "obrukbart" i framtiden. Gultvguld har ju ÀndÄ nyttjats tex i dressklockor i 100 Är, och lÀr passa bra i 100 till.

Jag funderar Phnom tex en klocka helt i rosé (inklusive lÀnk) kanske Àr mkt mode just nu, och om 15 Är sÄ "vill ingen ha en" och de blir omöjliga att sÀlja?
SÀkrast Àr.bÀl vitt guldkan jag tÀnka mig.
Sen vet jag juhnintw Ang roséguldet men jag har enmkÀnsla av att det Àr lite "mode just nu.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor

Tackar! Jag Àlskar denna, en klar favorit i samlingen!



Gör sig bra i alla vÀder :)

Haha...sÄ Àr det, men lite bÀttre nÀr solen tittar fram :cool::D!



Sjukt fin den lille liraren!

Tackar! Ända felet Ă€r att jag inte Ă€ger nĂ„gon SUBMARINER med matt tavla och mĂ„lade index, helt klart den bĂ€sta kombon!
 
Topp