• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Laplander

Rolex
Back.JPG

Den motsatta sidan ser ocksÄ bra ut!
 
Ok, en 1675/8 skulle jag ju givetvis mycket gÀrna vilja ha, skulle vara ett fint komplement till min 1675/0 och min 1675/3 :) Men dÄ ska det vara en med brun tavla, tritium visare, skarpt case och original lÀnk (gÀrna nitad). Men dÄ tror jag inte 414k rÀcker speciellt lÄngt... 414k Àr ju dessutom priset för en direkt frÄn AD, snabb koll pÄ C24 gav att oanvÀnda kan fÄs för ca 380k.
Hittade en bild pÄ en riktigt fin en med korrekt tavla och visare samt nitad lÀnk :)
1675dash8.PNG

Med fullt set dessutom, sÄldes hÀr för 95k £ :woot:
https://www.acollectedman.com/products/rolex-gmt-master-1675-concorde?variant=21207036526675

edit: korrekt insert ska den ju givetvis ocksÄ ha :pompus:
DĂ„ kan man vara nöjd sen 😉 (Ă„ret ut, och kanske nĂ€sta iaf) ;)
 

kbw

Omega
2-Faktor
Har tittat ett tag pÄ de klassiska GMT Masters och tycker de ser vÀldigt trevliga ut. Kan man ha Coke/pepsi och oyster/jubilee pÄ alla modellnummer eller Àr det pÄ visst vissa passar?
 

kbw

Omega
2-Faktor
Du kan inte ha Coke pÄ plexi referenser som 1675 och 16750. Men i övrigt gÄr alla

Tack för svar. Finns det nÄgon modell som Àr "bÀttre" Àn nÄgon annan? Har lÀst lite historik över de olika referenserna och rent spontant tÀnker jag att en sÄ sen 16710:a sÄ möjligt borde vara "bÀst"
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för svar. Finns det nÄgon modell som Àr "bÀttre" Àn nÄgon annan? Har lÀst lite historik över de olika referenserna och rent spontant tÀnker jag att en sÄ sen 16710:a sÄ möjligt borde vara "bÀst"
3186:a eller en med SEL och Lugholes hade jag letat efter.
 
Topp