• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Derix

Patek
2-Faktor
FĂ„r vĂ€l fresta med en bild mitt i er jakt pĂ„ GMT’s ;)
04F6410D-7A09-4340-83A9-5F2E0C8465E0.jpeg
 

cacan

Omega
Av intresse för herrskapet (det Àr inte jag som Àr sÀljaren)?


Skärmavbild 2021-01-22 kl. 19.05.40.png
Tror Jag hade blivit psyksjuk med den hĂ€ngandes pĂ„ vĂ€ggen med tanke pĂ„ mitt suktande efter Pepsi..đŸ˜œđŸ™ˆđŸ€Ł
 

Sorglös

Breitling
2-Faktor
Vet du om det Àr en kopia pÄ nÄgonting som faktiskt existerar i original? Och hur ser man i sÄ fall skillnaden?

Inte för att jag tÀnker buda oavsett - jag Àr med Hebbe dÀr - men vÀrderingen Àr ju horribel om du har rÀtt, och synd blir det om köparen (Àven om synden straffar sig sjÀlv).
 

Sorglös

Breitling
2-Faktor
Tror Jag hade blivit psyksjuk med den hĂ€ngandes pĂ„ vĂ€ggen med tanke pĂ„ mitt suktande efter Pepsi..đŸ˜œđŸ™ˆđŸ€Ł
Fast du kan ju lindra suget för en i sammanhanget billig penning genom att montera denna pÄ nÄgon sorts rem (jag tÀnker ett frÀsigt nato gjort av bilbÀlte eller lastrem) och bÀra pÄ bröstet a la becknarvÀska?
 

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Vet du om det Àr en kopia pÄ nÄgonting som faktiskt existerar i original? Och hur ser man i sÄ fall skillnaden?

Inte för att jag tÀnker buda oavsett - jag Àr med Hebbe dÀr - men vÀrderingen Àr ju horribel om du har rÀtt, och synd blir det om köparen (Àven om synden straffar sig sjÀlv).

Finns ingen original i "sport" utförande för AD bruk.

Dessa görs i Kina i varierande kvalité
 

Bilagor

  • 845B4400-97E3-464E-90FC-D361A6ED028E.jpeg
    845B4400-97E3-464E-90FC-D361A6ED028E.jpeg
    79.6 KB · Visningar: 32
  • F0F608A2-2CEA-4D71-834B-92051FFF5C03.jpeg
    F0F608A2-2CEA-4D71-834B-92051FFF5C03.jpeg
    100.2 KB · Visningar: 35

Sorglös

Breitling
2-Faktor
Finns ingen original i "sport" utförande för AD bruk.

Dessa görs i Kina i varierande kvalité
Tack, jag gÄr vidare i livet som en visare man. Kan bara önska att samma sak gÀllt vÀrderingsmÀnnen pÄ GÀstriklands Auktionskammare, för jag gissar att kineserna inte krÀver nio papp plus 20% för sina alster.

För Topic, min GMT och en gammal Junghans (som jag nu misstÀnker Àr en lömsk kinakopia).
4C5B67AA-F841-4C4C-A6BA-D7340FE91A73.jpeg
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Hej! VÀrderar dom inte denna nÄgot lÄgt?
Àr inte sÄ pÄlÀst pÄ just GMT men har ju sett att dom gÄr för sjukt mycket pengar speciellt dom Àldre.


Klippet Àr frÄn programmet pantbanken.
sorry för ot men ca 2min in nÀr vÀrderaren kikar pÄ armbandet hon fÄtt i morgongÄva "wow den var ju jÀttefin...." lÀt sÄ jÀvla falskt haha
 
Topp