• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Starillusion

Cartier
Äntligen hĂ€mtat min BLNR
BC6DD775-5F8B-4E51-AE8A-74D9AB866F56.jpeg

Oj oj ! det glÀnser :watching: stort grattis, vÀldigt snygg :)
 

dream_theater_

Cartier
2-Faktor
Jag tĂ€nkte kila in pĂ„ klockbutiken i SĂŁo Paulo, pĂ„ flygplatsen. Ska kolla efter Batman och Hulk. Vad skulle vara ett ”klipp den jĂ€vlen pĂ„ momangen”-pris enligt er?
 

Bas

Patek
Jag tĂ€nkte kila in pĂ„ klockbutiken i SĂŁo Paulo, pĂ„ flygplatsen. Ska kolla efter Batman och Hulk. Vad skulle vara ett ”klipp den jĂ€vlen pĂ„ momangen”-pris enligt er?
RÀkna inte med sÄ mkt billigare Àn Listpris.
Allt under listpris Àr bra! Hittade en BLNR som jag kunde fÄ för 75k svenska pÄ flygplatsen i Dubai.
Men sen tillkommer 25% moms för den som vill göra rÀtt för sig.
 

dream_theater_

Cartier
2-Faktor
RÀkna inte med sÄ mkt billigare Àn Listpris.
Allt under listpris Àr bra! Hittade en BLNR som jag kunde fÄ för 75k svenska pÄ flygplatsen i Dubai.
Men sen tillkommer 25% moms för den som vill göra rÀtt för sig.
Jag vet att jag skulle kunna googla pÄ det, men frÄgar ÀndÄ. Som brasilianare mÄste jag vÀl inte tulla och momsa?
 

Fredrikte

Breitling
Finns sÀkert 100 trÄdar pÄ Àmnet men hittar inget som svarar pÄ allt vid första sökningarna.
Hur mycket Àr det godtagbart att en 16710 frÄn 2006 fortar sig efter service om urmakaren sÀger att den Àr i bra skick och att allt Àr i sin ordning? Den sitter pÄ handleden ca 14h per dag och ligger och vilar 10h per dag.
 

galĂĄcticon

Patek
2-Faktor
Finns sÀkert 100 trÄdar pÄ Àmnet men hittar inget som svarar pÄ allt vid första sökningarna.
Hur mycket Àr det godtagbart att en 16710 frÄn 2006 fortar sig efter service om urmakaren sÀger att den Àr i bra skick och att allt Àr i sin ordning? Den sitter pÄ handleden ca 14h per dag och ligger och vilar 10h per dag.
Kort svar: inom COSC. Min 16710 gÄr plus ca 2 sekunder per dag, och den Àr inte servad pÄ ett tag.
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
GMT trÄden pÄ sidan 4? Komigen nu fantastiska klockor som alla sitter pÄ vill vi se mer av :)

74B9651A-BDC1-4490-8689-03F2DA31EF64.jpeg


Vad tror ni, kommer det en ny GMT pÄ Basel 2018? Jag tror pÄ en ny fÀrg, eller rÀttare sagt hoppas pÄ en ny fÀrg!
Kanske en röd/svart bezel till Basel 2018? TÀnk om vi ocksÄ hade kunnat fÄ ett uppdaterat urverk med quick set date :)
 

Bas

Patek
En sÄdan skulle jag hugga direkt! Men ska man vÀnta i tre mÄnader pÄ att det eventuellt (kanske, möjligtvis, förmodligen inte) kommer en cöla-gmt
Köp det du Àr ute efter nu och OM det kommer en cola gmt sÄ stÀller du dig i kön direkt och sÀljer objektet du sitter pÄ nu :)
Jag kommer stÀlla mig i kö direkt om den presenteras :D
 
Topp