• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Malcolm Y

Omega
8583D847-F9F6-41D8-A899-7FCE8AE48D7B.jpeg
Riktigt stilig!
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Vad tycker du om jubilee pÄ GMTn? Föredrar du jubilee eller oyster sett till kÀnslan runt handleden ifall man utesluter estetiken?
Hade en "Batman" förut och tyckte den satt lika skönt pÄ armen som denna. Hade varit lÀttare att jÀmföra om man kunde prova bÄde oyster och jubilee samtidigt.
Det Àr nog frÀmst utseendet som skiljer, oyster sportigare och jubilee lite elegantare.
 
57F178EA-7BED-4396-8511-E30EB3C2946D.jpeg

En frĂ„ga till experterna! Köpte precis denna GMT frĂ„n C24, och kom efterĂ„t att tĂ€nka pĂ„ att magnificationen pĂ„ datumet ser rĂ€tt liten ut? Är jag ute och cyklar eller borde jag kolla upp detta nĂ€r klockan har kommit?

Uppskattar hjÀlpen i förhand!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
57F178EA-7BED-4396-8511-E30EB3C2946D.jpeg

En frĂ„ga till experterna! Köpte precis denna GMT frĂ„n C24, och kom efterĂ„t att tĂ€nka pĂ„ att magnificationen pĂ„ datumet ser rĂ€tt liten ut? Är jag ute och cyklar eller borde jag kolla upp detta nĂ€r klockan har kommit?

Uppskattar hjÀlpen i förhand!
Kan vara AM-glas. Leta efter laser-kronan kl 6 nÀr den kommer.
 
Topp