• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT2c 116710, nyservad

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Sugen på något nytt i lådan så jag tänkte se om någon vill byta något trevligt mot min GMT2c.

Den är utplockad i Sverige augusti 2008 och servad i januari i år (kvitto på service finns ej, dock kvitto på trycktest som gjordes vid service). Givetvis fullset och med stämplat/daterat cert som är skrivet på den personen jag köpte klockan av (kvitto på det köpet finns också). Går som man kan förvänta sig och är i det hela i stort sett som ny.

Alla bytesförslag beaktas (även två mot en) men bli inte ledsen om jag tackar nej. Extra sugen på Grand Seiko eller MM300 alt. något från Tudor. Hör gärna av er med frågor eller för att få fler bilder!

Pris/bytesvärde: 42 tkr. Byten har förtur.

Har gjort en hel del affärer under åren både här och på TTT, men har ingen referenstråd av någon anledning.

pesyna2e.jpg

u3eduve9.jpg


EDIT: Jag har inte rättigheter att svara i tråden, så skicka gärna ett PM om du har frågor.
 
Topp