Jag bumpar denna med lite info! Jag har precis kommit hem från gran canaria och där besökte jag en Rolex ad som heter Saphir och har några butiker på ön. Jag var inne i 2 butiker i meloneras varav den som ligger närmast vattnet var ganska stor. Optimist som man är började jag fråga efter daytona vilket dom garvade åt

gick vidare med att fråga efter en hulk vilket dom kunde få hem på en dag men priset på den var fast ca 8100€ och då köper jag hellre i sverige för ugnefär samma pris. Frågade vidare efter batman men den var tvärslut. Inte lätt det här tänkte jag! Gick runt och tittade vad dom hade och fick syn på en klocka jag aldrig sett i verkligheten men på nätet 1 miljon gånger men aldrig kännt någon dragningskraft till. En Datejust 2 116300 med silvertavla. Jag tog av mig min sub och hon la upp den på disken så att jag kunde prova. Jag blev skapligt sugen på denna och åkte hem för att fundera under kvällen. Dagen efter åkte jag och sambon tillbaka och klämde lite till. Denna gång såg vi även en en 34mm op date med blå tavla och vitguldsring som jag tyckte att sambon skulle prova och även denna kändes helrätt. Vi gick och åt en lunch och jag velade fram och tillbaks men det slutade ju givetvis med att vi gick tillbaka och förhandlade pris och kom ut därifrån med varsin ny blänkande

på armen och ett sår i lädret

Jag har inte hållit på med klockor sådär jättelänge och detta var första gången jag köpte dyrklocka över disk, en skön känsla måste jag säga! Proffsig personal som lät oss pilla, testa och humma en bra stund.
Nu har jag en mysig rolextrippel att sitta och dräggla på här hemma
Bilderna är inte direkt av hetaste kvalitte men jag hinner nog ta bättre vid tillfälle.