Omega87
Silver
Ja det är nog ingen som riktigt förstår vad du menar längst upp på denna sida.
Ingen annan som skrivit att de ej förstår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är nog ingen som riktigt förstår vad du menar längst upp på denna sida.
Goddag yxskaftOch så höjde Rolex sina priser. Gå in på Rolex hemsida..
Och så höjde Rolex sina priser. Gå in på Rolex hemsida..
Läste du ens titeln på tråden?Och så höjde Rolex sina priser. Gå in på Rolex hemsida..
Jo men hälften man läser på ks är bs..Läste du ens titeln på tråden?
Och så höjde Rolex sina priser. Gå in på Rolex hemsida..
6 sidor sen imorse ju?Jo men hälften man läser på ks är bs..
Jo men hälften man läser på ks är bs..
Goddag yxskaft
Godmorgon!![]()
Läste du ens titeln på tråden?
Nyvaken?![]()
Trevliga ni är!6 sidor sen imorse ju?
Det känns lite ironiskt att minst 4 av 5 personer inte läste föregående kommentarer lnnan de kastade sig över tangenterna för att klanka på eftersläntraren för att inte läst tråden.Trevliga ni är!
Jag gissar på valuta justeringÅter till ämnet, vet någon om det de facto är en prishöjning eller en Svensk justering för vår valuta. SEK är (och har varit ett tag) rätt klen. En sådan justering vore inte märklig.
Ja, kommer ihåg 2012 hade Rolex Prag både en vit o svart Daytona stål i lager köpbar näe jag besökte dlm. Men blev beggad från 2009 för 70k istället. Skulle köpt allatre då fanUndrar om Rolex får problem att sälja daytona nu när priset är höjt med hela 5k kr, 115k känns ju lite väl högt......![]()
Det där sammanfattar väl allt egentligen.Ja, kommer ihåg 2012 hade Rolex Prag både en vit o svart Daytona stål i lager köpbar näe jag besökte dlm. Men blev beggad från 2009 för 70k istället. Skulle köpt allatre då fan![]()
Det där sammanfattar väl allt egentligen.