• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex i Palma/Magaluf?

danniee

Basic
Hej alla!
Befinner mig på Mallorca just nu, nära Palma. Är sugen på en Submariner eller GMT och undrar om någon har lite tips på var man kan tänkas hitta detta här? Var inne hos bägge AD här i centrala Palma men inget inne så klart. De hade en Yach Master 2 Chocolat som jag blev lite sugen på men inte riktigt det jag söker. Tack.

Hej alla!
Befinner mig på Mallorca just nu, nära Palma. Är sugen på en Submariner eller GMT och undrar om någon har lite tips på var man kan tänkas hitta detta här? Var inne hos bägge AD här i centrala Palma men inget inne så klart. De hade en Yach Master 2 Chocolat som jag blev lite sugen på men inte riktigt det jag söker. Tack.
Om du hängt med lite eller sökt lite på forumet så hade du ganska snabbt insett att det troligtvis är kört om du inte tänker helguld.

Med tanke på marknaden idag tror jag du får väldigt lite vettiga tips tyvärr och utan att köpa massa annat skrot samtidigt eller en god relation med ad där nere får du nog inse att det är rätt kört :)

Om du hängt med lite eller sökt lite på forumet så hade du ganska snabbt insett att det troligtvis är kört om du inte tänker helguld.

Med tanke på marknaden idag tror jag du får väldigt lite vettiga tips tyvärr och utan att köpa massa annat skrot samtidigt eller en god relation med ad där nere får du nog inse att det är rätt kört :)
När jag läser TS text tolkar jag det som att han förstår att han inte kommer hitta något hos AD.

Till TS tipsar jag om att kolla Chrono24 och se om du hittar några handlare på ön som du kan besöka.

Tillbaka
Topp