• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Milgauss 116400 White Dial

Certet är utfärdat i December 2009.
Jag köpte den själv från Cologne Watches (Tyskland) som är ett mycket seriöst och välmeriterat företag.
Man uppgav då klockans kondition till 95% och det skulle jag säga stämmer mycket väl med min egen uppfattning. Jag kanske nästan skulle säga 97%, men det är upp till betraktaren att bedöma.

Klockan har inga dings eller revor och glaset är 100% felfritt. Länken är så tight att man undrar om den någonsin använts. De blankpolerade delarna främst på spännet (men även mittlänkarna) har ett par hairlines, men utifrån min erfarenhet så är dessa få och lindriga till antalet, jag bedömmer att de hairlines som finns bör gå att åtgärda med en cape cod för den som vill det.

Jag är själv mycket noggrann och försiktig, och jag har hanterat klockan väldigt varsamt och den har burits ungefär en dag i veckan under min ägo.

Det går perfekt och har en mycket god gångreserv. Det är en skön klocka som ger ett grymt intryck, och det är inget för den diskrete!

Det ni ser på bilden medföljer vid köp, till och med skyddsplasten som omger innerboxen från ytterboxen finns kvar! Samt även den yttersta "pappboxen" finns. Certet ser ni på bilden, och diverse instruktionsböcker finns även.

Pris: 36900:- inkl. värdefrakt inom Sverige.

Klockan skickas med 100% garanti samma helgfria dag som betalningen mottagits.

Endast förskottsbetalning, och inga inbyten. (om du inte har en Breitling Avenger Black steel förståss) :D

Klockan kan visas i Skellefteå under vissa dagar på veckorna.

DSC_0698.jpg


DSC_0699.jpg


DSC_0692.jpg


DSC_0695.jpg


DSC_0693.jpg


DSC_0691.jpg


DSC_0690.jpg


DSC_0686.jpg


DSC_0688.jpg


DSC_0683.jpg


DSC_0680.jpg


DSC_0679.jpg


DSC_0684.jpg


DSC_0676.jpg
 
Kan ingen ta och köpa den här, att den är till salu förstör min nattsömn;-)


Lol,

Jag kan även ta en Rolle med maxicaset som inbyte, och jag lägger skälig summa mellan.
Endast ex med box + cert samt i ett mycket bra skick intressant.

Har du en DeepSea som du har mycket bra prissättning på så kan även den slinka med i skaran bland inbyten. :)
 
Topp