• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Milgauss 116400GV Z-Blue -15

Ernesto

Patek
2-Faktor
Till salu är min Rolex Milgauss 116400GV Z-Blue som är uttagen i september 2015. Alltså fem års garanti, till skillnad från Rolex sålda innan 1 juli som hade mindre garanti.

Lite info:

- Fem veckor gammal idag (20/10-15)
- Hairlines finns på det blankpolerade
- Uttagen av mig själv på Nymans Ur
- Fullset
- 5 års garanti
- Listpris 69 600 kr

Saxat från Nymans hemsida:

Kaliber: 3131, Manufacture Rolex
Armbandsfärg: Borstat/Polerat
Urverk: Automatiskt
Boett: 904L Rostfritt stål
Urtavla: Blå
Glas: Safirglas
Armband: Länk i Rostfritt stål
Mått: 40 mm
Vattentät till: 10 ATM (100 meter)


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Fler bilder skickas via mail.

Klockan finns i Västerås, men kan skickas maxförsäkrat som Värde till 50 000 kr på egen risk.

Referenser: https://klocksnack.se/threads/ernesto.15873/

Enbart dessa byten: Zenith El Primero 38 mm, Nya Rolex sålda efter 1 juli 2015, Rolex 16610LV, Rolex 16613, Rolex GMT Rootbeer/Pepsi, Rolex DJ med diamanter, Rolex Yacht-master, JLC Grande Taille, JLC Reverso Night & Day, JLC Reverso Classique, Panerai 512, Breguet Type XX, IWC Ingy blå

Mitt pris: 56 000 kr
Swish/kontant
Ingen retur

Annonsen kan dras tillbaka om jag ändrar mig.
 
Senast ändrad:
Topp