monsieurcarl
Basic
- Pris
- SEK 72,000
- Returpolicy
- Ingen retur vid F2F-affär. Vid distansköp gäller 14 dagars ångerrätt där köpare bekostar returleverans. Klockan ska returneras i samma skick som den såldes.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Då jag har bestämt mig för att testa på att bara ha en klocka i min kollekion, så säljer jag nu min fina Milgauss 116400GV.
Klockan kommer med hangtag och box (kudden är tyvärr försvunnen). Väldigt bra skick, några ytliga repor från användning men inget djupt. Väldigt skarpa lugs. Minimal repa i kanten på glaset vid 11 som inte syns med blotta ögat.
Den håller tiden perfekt och är väldigt mjuk i uppvridet.
Finns i Stockholm för F2F-affär men bor du på annan ort så kan vi komma överens.
Klockan förvaras i bankfack just nu - behöver minst en vardags förberedelse.
Betalning sker via banköverföring eller swish.
Hör av dig vid frågor!
Då jag har bestämt mig för att testa på att bara ha en klocka i min kollekion, så säljer jag nu min fina Milgauss 116400GV.
Klockan kommer med hangtag och box (kudden är tyvärr försvunnen). Väldigt bra skick, några ytliga repor från användning men inget djupt. Väldigt skarpa lugs. Minimal repa i kanten på glaset vid 11 som inte syns med blotta ögat.
Den håller tiden perfekt och är väldigt mjuk i uppvridet.
Finns i Stockholm för F2F-affär men bor du på annan ort så kan vi komma överens.
Klockan förvaras i bankfack just nu - behöver minst en vardags förberedelse.
Betalning sker via banköverföring eller swish.
Hör av dig vid frågor!