• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex och Longines länk

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Hej,
Jag har två länkar som jag inte har något behov av.

IMG_9976.JPG
IMG_9977.JPG


Edit: ROLEXLÄNKEN SÅLD!
Den första är en ihopbyggd länk bestående av länken ref. 78790A samt viklås 93150 utan dykförlängningen. Som jag förstår är det en Explorer-länk med Sub clasp? Solida ändlänkar och riktigt lång, 12 länkbitar. Både länk och lås riktigt fina, det syns att dom är använda men inga djupare repor. Ingen noterbar stretch. Legat oanvänd i många år. Passar moderna sport Rolex (inte äldre vintage Rolex eller Tudors).
Denna vill jag ha 4000kr plus frakt för. (SÅLD!)

IMG_9978.JPG
IMG_9979.JPG
IMG_9980.JPG
IMG_9981.JPG
IMG_9982.JPG


Den andra är en lång (170mm) fin Longines länk. 16/15mm. Passar att montera påverkar flesta klockor. Länken är finare än på bilderna och polerad yta. Tror den har suttit på en Grand Classique. Använd men i fint skick. Ingen stretch att tala om. 500kr skickat?

IMG_9983.JPG


48h retur om något galet. Referenser går att ta fram om så önskas. Finns i Stockholms trakten om F2F.

//Rozzy
 
Senast ändrad:
Topp