• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Oyster Perpetual 6565 *uppdaterad annons*

jsb

Cartier
2-Faktor
Obs! Säljer klockan som head-only, givetvis skickas länken med. Gör sig nog annars bra på ett trevligt läderband. Priset sänkt!

Rolex 6565, troligtvis från mitten på 50-talet. 34mm med vit tavla, märken/smuts finns, men ska så vitt jag vet vara original. Mindre repor finns på boett och länk.
19mm nitad länk som just nu passar en handled på ca 15cm, 3 extra länkbitar finns och borde väl gå att trixa tillbaka. Länken är väl inte i bästa tänkbara skick och spännet har blivit ganska hårt polerat.
Okänd servicehistorik. Köptes från Gripenbro i mars 2015, då klockan hade varit inne för ruckning. Har inte mätt tidsavvikelsen, men jag har inte heller märkt någon större avvikelse när jag använt den.
Kommer med innerbox och cert stämplat den 4/4-64.

13000:- inkl. värdefrakt. Ev kan byte mot en Datejust 16XX eller Air-King vara intressant.
Retur inom 48h
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp