- Pris
- 15000
- Returpolicy
- Ingen retur.
- Bilder Skickat
- Ja
Rolex 1501 säljes. Ingen känd servicehistorik.
Den håller sig INTE inom COSC och det är dags för service.
Serienummer börjar på 2 7** ***.
Inga extra bitar till länk. Passar ca 18.5cm handled.
Ser gärna f2f affär med person med referenser och jag säljer såklart till den jag vill med rätten att dra tillbaka annonsen oavsett anledning.
Skick; som man kan förvänta sig på en gammal klocka.
Länken något rasslig, någon länkbit har utvidgats lite men går nog bara att tajta till den, repor här och där på länken, inga större dings.
Låter bilderna beskriva skicket bättre!
Pris: 15000:-
Byte: inte denna gång.
Bilderna är en viktig del av beskrivningen så kolla noga för att avgöra skick och som sagt. Ser gärna f2f affär för att undvika missförstånd.
Skickas klockan så är det på köparens bekostnad samt risk. Ingen retur vid distansaffär.
Den håller sig INTE inom COSC och det är dags för service.
Serienummer börjar på 2 7** ***.
Inga extra bitar till länk. Passar ca 18.5cm handled.
Ser gärna f2f affär med person med referenser och jag säljer såklart till den jag vill med rätten att dra tillbaka annonsen oavsett anledning.
Skick; som man kan förvänta sig på en gammal klocka.
Länken något rasslig, någon länkbit har utvidgats lite men går nog bara att tajta till den, repor här och där på länken, inga större dings.
Låter bilderna beskriva skicket bättre!
Pris: 15000:-
Byte: inte denna gång.
Bilderna är en viktig del av beskrivningen så kolla noga för att avgöra skick och som sagt. Ser gärna f2f affär för att undvika missförstånd.
Skickas klockan så är det på köparens bekostnad samt risk. Ingen retur vid distansaffär.