• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex Oyster Perpetual Date, PB 3/7

Dr.Glas

Omega
2-Faktor
Pris
34000 SEK
Returpolicy
Ingen retur om affären görs upp F2F. Vid frakt erbjuder jag full returrätt inom 24 timmar, om klockan inte är äkta, eller väsentligt avviker från beskrivningen. Returfrakt på köparens bekostnad.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes Rolex OP Date, cal. 1500 automatisk från 1972.
Klockan är i fint skick, med ovanlig mattsvart tavla. I visst ljus anas patina i form av skiftningar i tavlan, vilket jag gjort mitt bästa för att fånga på bilder (framträder tydligare på bild 2 och 3 än vad man lägger märke till det med blotta ögat).
Kommer på tight, nyare solid Oyster länk 76350, från 1981, med 557 ändlänkar. Relativt lång länk, som sitter ledigt på min handled som mäter drygt 18 cm.
Klockan fungerar som den ska, säljes utan servicehistorik eller tillbehör.
Fråga om du undrar över något. Gör helst upp affären F2F, men kan även tänka mig att skicka på köparens bekostnad. Kommer befinna mig i Skåne, Småland och lite i Göteborg fram till slutet av Juli.

Önskar 39000 kr + 37000 kr 34000 kr+ valfri fraktmetod

Nu billigare än de flesta, speciellt med tanke på den mer högkvalitativa länken som ingår jmf med många andra exemplar.

Kontakta mig om fler bilder eller mer information önskas, så kan jag säkert hjälpa till!

Stort tack till KS för ett bra forum, och för möjligheten att annonsera!

Referenser: här

tempImageIlnSTl.png
tempImageoscoJg.png
tempImagezFJhQZ.png
tempImageosoc2E.png
tempImagehbwSbT.png
tempImageX8yqSN.png
tempImageWW9kKu.png
tempImageGUH1Ha.png
tempImageMKkH8L.png
tempImagegrBa7B.png
tempImagejiV3Dx.png
 
Senast ändrad:
Topp