• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex - Penisförlängare?

Cryssarn

Rolex
BWAAAHAAHAA!!! Vilket komplett stolpskott! Hade jag fortfarande haft en datejust i min ägo hade jag monterade den kring min haubits-stora pitt och faxat över en bild på hela paketet till säljaren i fråga.
Annars bangar jag inte på @meo_swes förslag.
nu växer ju näsan. den har ju krympt till mentoslik storlek efter du blev av med din Airman ;) varför vill du visa din muräna för en annan kille anyway? :wtf:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Amen!

Va fan, sluta åk hit och få dem o tro att de skulle vara trevliga.
Ja denna snubbe är väl lite längre, typ 185cm och normalt byggd, kör lite skäggstubbsliknande look.. Men är du säker på att du varit på rätt ställe? De har ju bara en kassaskåpsliknande monter på 40x150cm med Oris och Longines i... Resten där är ju Kors, Skagen osv.. Ligger på hörnet vid busstorget.
Jepp, det var där jag var. Köpte ngt Attlingsmycke till frun. Tror det är mitt fel. Jag får ofta folk att bli trevliga.. Eller var det tvärt om..;-)
 

Ponlarsson

Panerai
Datejust II med mycket bling känns som en typ av penisförlängare.

Annars skulle jag säga att många män i åldern 38-42 förlänger sina organ med en stadsjeep och en... Breitling! :D
 
  • Like
Reactions: jhm

MariaE

Panerai
Donkii Vad jag kan se (nu när jag söker adress) så är Larssons guld en Smyckabutik som bara säljer smycken. Däremot finns en lillaLarssonsguld som säljer klockor. Säkert att det är rätt med Larssonsguld?
Vill inte åka fel om jag nu får med sambon på selfiejakt.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Donkii Vad jag kan se (nu när jag söker adress) så är Larssons guld en Smyckabutik som bara säljer smycken. Däremot finns en lillaLarssonsguld som säljer klockor. Säkert att det är rätt med Larssonsguld?
Vill inte åka fel om jag nu får med sambon på selfiejakt.


Det finns lilla Larssons guld men det är absolut inte där jag var utan det är The crap Larsson som också är som du säger en smycka butik :) vill du ha sällis så ring inte mig ;)
 

Hugii

Audemars
Hahahahah
Du missade att fråga det viktigaste. Eftersom han vet att det är en penisförlängare, var går gränsdragningen? När ska man sluta bära rolex enligt honom? :)
 
Topp