• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex - Penisförlängare?

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Får lite vibbar :)
ftowers1.jpg
 
P

Philippe Stern

Guest
Du är på min shitlist efter ditt jvla avatartrick !

Så sätt dig i denna och vibrera ett tag tills du går till dig.
image.jpg
Skönt att du visar ditt rätta jag. Att du är en näthatare. Du verkar känslig och labil. Du kan inte vara polis på riktigt. Sätt mig på din ignoreralista också, tack.
 

Allinger

Breitling
Fysatan vilket stolpskott. Nästan så att man skäms att man själv arbetar i klockbranchen.
Hade min chef hört mig säga sådär så hade det blivit yxan direkt.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
"Psychological projection is a theory in psychology in which humans defend themselves against unpleasant impulses by denying their existence in themselves, while attributing them to others. For example, a person who is rude may constantly accuse other people of being rude"

Vill man dra det till sin spets så har butiksbiträdet antagligen problem med människor som har finare saker än han själv för att han själv inte har några.
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Larssons Guld i Östersund alltså. Verkar vara en riktigt oseriös handlare. Att behandla sina kunder så där, det flyger fan inte. Nåja, det enda jag kan göra är väl att dyrt och heligt lova att han aldrig kommer få en enda spänn av mina pengar.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
"Psychological projection is a theory in psychology in which humans defend themselves against unpleasant impulses by denying their existence in themselves, while attributing them to others. For example, a person who is rude may constantly accuse other people of being rude"

Vill man dra det till sin spets så har butiksbiträdet antagligen problem med människor som har finare saker än han själv för att han själv inte har några.


Lite så var faktiskt känslan jag fick.
Han pratade om att han "minsann" hade en Omega PO hemma..
Jag frågade om det var en 2500 eller en 8500.. Han svarade Planet Ocean om du vet vad det är..
Ne fan, jag måste dit igen.
 
Topp