• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex-poll

Vilken är snyggast?


  • Totala väljare
    130
  • Enkät stängd .

Ernesto

Patek
2-Faktor
Det är fredag och då tycker jag att vi kör en omröstning som tidsfördriv. Skriv gärna en motivering!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Idag föll rösten på GMT, imorgon kanske det skulle varit subben eller explorern. Milgauss är den av klockorna som tilltalar mig minst (hittills).
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Sub såklart, har svårt för twinlock kronan på förra generationers GMT, ser för liten ut :p
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Personligen ligger det till såhär: ena dagen Milgauss, andra Exp, tredje Sub, fjärde GMT. Jag kan liksom inte bestämma mig...
 

Mattan

Panerai
Snyggast rent designmässigt= Explorer 1
Men hade jag fått välja hade jag tagit en GMT pepsi, coolare och lite mer speciell!
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
1675 eller 5513... 14270 är också najs men efter dom förstnämnda. Milgaussen är cool men inte lika attraktiv som dom andra i mina ögon
 

Grön

Omega
2-Faktor
Jag gillar inte pepsi (coke däremot) och ställer mig ganska sval till Milgauss. Mitt val hade blivit 5513 eftersom jag redan har en expI.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Det är fredag och då tycker jag att vi kör en omröstning som tidsfördriv. Skriv gärna en motivering!
Säg som det är, du behöver vägledning framåt mot ditt nästa köp. Eller hur? :D

finger_sm.jpg


travellerkit2_sm.jpg


A
 

Mr Chance

Kalmar
Kan inte rösta i den här pollen. För mig går bara millien bort för jag tycker den är ful. De andra kommer på delad förstaplats. Själv började jag med 5513, gick vidare med 14270 och nästa blir en 1675.

:)
 

Bolio

Panerai
5513 Clean, klassisk, tidlös. Vad vore Rolex utan Subben ett av världens bästa klockmärke, men med världens bästa klockmärke.
 

Galaxy

Rolex
Milgauss, en lite udda pjäs som bara växer och växer i mina ögon, den gröna tinten gör det inte sämre heller... :)
 
Topp