• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex Sea-Dweller 126600 PB

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Pris
133
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag tänkte sälja min Rolex Sea Dweller 126600 MK2 uttagen september 2019. Det är alltså fortfarande garanti kvar på den i några månader till. Klockan kommer med full länk, box, cert och manual. Klockan finns i GBG för F2F eller så kan den skickas på köparens bekostnad. Pris 137kkr + eventuell frakt. PB nu 133kkr!
Klockan är bra skick men det finns så klart spår från användning. Det finns några repor på de polerade delarna som syns i vissa vinklar. Det går garanterat att polera bort för den som vill.
Jag skulle eventuellt kunna ta någon 5-siffrig Rolex i delbyte med pengar åt något håll. Fördel är 16570 med vit urtavla. Bytespris är samma som säljespris.
IMG_3672.jpeg
IMG_3673.jpeg
IMG_3675.jpeg
IMG_3671.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp