• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Sea-Dweller 16600 Tritium Dial 1998 Fullset

n1tro

Panerai
Säljer denna åt en vän till mig. Ni kan titta på mina referenser och jag synkar köpare och säljare så får ni ta det därifrån sen.

Ett riktigt fint exemplar av en Rolex Sea-Dweller ref 16600 från 1998 (u serie, sista med Tritium Dial).

◦Ytterbox
◦Innerbox
◦Stämplat Rolex Certifikat med serienr
◦Rolex garantikort
◦Rolex grön korthållare case
◦Extra dykförlängning
◦Extra länkar och pin
◦Rolex tag
◦Servicepapper
◦Kvitton

Denna klocka kommer med intressant dokumentation såsom originalkvitto från inköpet hos Rob Engström (1998-04-29), servicekvitto från Nymans Ur (2011-11-28), samt försäljningskvitton från tidigare ägare så man kan följa den hela vägen till mig. Håller tiden väl inom COSC. Trycktestad sommaren 2016.

Inga större dings / repor. Glaset har inga märken. Länken är tight som synes. Kanterna på boetten är skarpa. Har du frågor eller önskar fler bilder är det bara att säga till.

Pris: 55.000kr. Affären görs upp på någon bra plats j Stockholm alternativt skickas med värdepost där köparen betalar i förskott. Vid F2F - ingen retur. Vid skick så har köparen 24H på sig att inspektera klockan och den ska skickas tillbaka i exakt samma skick där köparen betalar frakt.

_MG_2266.jpeg
_MG_2269.jpeg
_MG_2270.jpeg
_MG_2271.jpeg
_MG_2278.jpeg
_MG_2280.jpeg
_MG_2282.jpeg
_MG_2286.jpeg
_MG_2287.jpeg
_MG_2288.jpeg
_MG_2289.jpeg
_MG_2292.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp