Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gissar 200% värdeminskning. Vad vinner man ifall man har rätt?
Hur mkt värdeminskning hade varit "OK" för dig på de 5 åren?Blå cykel I valfri färg?
Köör baraHej!
Vad kan man räkna med för värdeminskning under en femårsperiod på en SD43 om man kniper en beggad nu för runt 100k?
Förstår att det är omöjligt att svara på till 100% men kom gärna med gissningar!
Trevligt forum detta.
Mvh
Rönnholm
Rent spontant hade jag tyckt att 85-90k efter 5 år är OK, med ett nypris på 115k. Menar dock inte att jag skippar köpet, bara för att den kanske går ner mer.Hur mkt värdeminskning hade varit "OK" för dig på de 5 åren?
Det kanske den gör.Rent spontant hade jag tyckt att 85-90k efter 5 år är OK, med ett nypris på 115k. Menar dock inte att jag skippar köpet, bara för att den kanske går ner mer.
Nypriset på 126600 är 101.100:-Rent spontant hade jag tyckt att 85-90k efter 5 år är OK, med ett nypris på 115k. Menar dock inte att jag skippar köpet, bara för att den kanske går ner mer.
Det kanske den gör.
Om du inte är beredd på att det kan ske, köp inte.
Nypriset på 126600 är 101.100:-
JaÅh fan! Så en massa säljare försöker med överpriser!?
De som inte är AD tar marknadspris. AD måste hålla sig till priserna du hittar på www.rolex.comÅh fan! Så en massa säljare försöker med överpriser!?