• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex service, hur går det till?

jabla

Sarlacc
Då kan jag förstå hur glad du måste ha varit. Klockan var väldigt snygg också!!
Såg du hade fotat klockan ovanpå ett häfte. Undrar om det är service häftet? :)
Stämmer plus att man fick ett plastkort som garantibevis på att det var en auktoriserad Rolexservice. Fick även klockan levererad i det gröna Rolex-fodralet.
 

ATL

Omega
Stämmer plus att man fick ett plastkort som garantibevis på att det var en auktoriserad Rolexservice. Fick även klockan levererad i det gröna Rolex-fodralet.


Låter hur bra som helst! Nu längtar jag ännu mera. Bara av ren nyfikenhet. Man får inte med en box eller något till klockan?
Undrar mer pågrund av att jag inte fick med det när jag köpte den.
 

jabla

Sarlacc
Låter hur bra som helst! Nu längtar jag ännu mera. Bara av ren nyfikenhet. Man får inte med en box eller något till klockan?
Undrar mer pågrund av att jag inte fick med det när jag köpte den.
Box får du nog leta upp begagnad på andra ställen, se upp bara för det finns mycket fejk.
 

jabla

Sarlacc
Sjukt tråkigt att folk även ska fejka Rolexboxar. Något tips på vart man kan leta upp äkta boxar? Tänkte kanske skaffa det till klockan lite längre fram.
Här på KS är chansen större att inte bli lurad och om du lägger upp bilder på vad du tänker köpa kan du få råd även angående rimligt pris.
 
Topp