• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Sub 14060M

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Pris
54000
Returpolicy
Ingen retur, bilder/text bör beskriva klockan tillräckligt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Då jag fått upp ögonen för märket Panerai kommer jag sälja av min Rolex 14060M. Det är en F-serie från 2003.

Skick: Väldigt fint skick. Dock spricka i pärlan på bezeln, repor på bakboetten, samt ett litet nagg som man känner med nageln men omöjligt att fota mellan kl. 5. Insertet har fått en skön mattsvart patina som växlar mellan svart, blått och grått. Vill man ha ett helt nytt insert kan detta köpas av AD för 1000-1500kr då jag själv undersökt detta.
Servicehistorik: Okänd historik, ställer och går fint med en ca -7 sec per dag avvikelse.
Tillbehör: Klockan kommer med ett härligt sub-startpaket! (se bilder)
  • Äkthetsintyg från Dr Watch från föregående ägare, inkl kvitto (2016-06-29).
  • Klocketui från Rob Engström i Rolex färger.
  • Två passande nato-band.
  • Ett bandbytar verktyg
Byten: Då jag letar efter Panerai kan det vara aktuellt med ett byte. Primärt 44mm, helkromade med sandwichtavla jag är ute efter, typ PAM359, PAM111, PAM510 osv.
Betalning: F2F i Göteborg eller skickas tryggt mot förskott på Swish
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/joakims.23065/
Hör av er med ev frågor.
Tack KS!

// JoakimS
IMG_3747.JPG
IMG_3734.JPG
IMG_3735.JPG
IMG_3737.JPG
IMG_3739.JPG
IMG_3740.JPG
IMG_3741.JPG
IMG_3742.JPG
IMG_3743.JPG
IMG_3744.JPG
IMG_3750.JPG
IMG_3751.JPG
 
Senast ändrad:
Topp