• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Sub såld för £86,000...

masterkiller

Sifu
2-Faktor
...en 5513 med 3,6,9 tavla (Explorer Stylee)

http://www.dailymail.co.uk/news/art...tual-Submariner-wristwatch-expensive-86k.html

article-2518314-19D77F1000000578-487_306x423.jpg

Riktigt tung med den tavlan måste jag säga, med Rolex är det alltid dyrt när saker och ting är ovanliga, det når nya höjder varje år, vilket gör att man aldrig kommer att sitta med ett udda ex på sin arm, vilket gör mig förbannad!

Helt otroligt!

Svär jag i kyrkan om jag säger att jag gillar den vanliga tavlan bättre? :angel:

Antagligen. Men jag är med dig! Vi är ett litet sällskap som möts i den gamla kyrkoruinen och offrar oskulder till Superluminova-tavlans ära. Du är varmt välkommen. Det serveras glögg, pepparkakor och luciferbullar efteråt.

Och kom ihåg: bring your own virgin!

Såg på ett annat ställe där dom kommenterar detta köp med,så här.......Jed Mccormack Thetimetraveler don't worry edo..you wouldn't have liked it ...imagine opening your hundred grand dial to find its actually a scarred up 40k dial....the joy of internet auctions..and its actually worse than it looks on those shots going right through the sub text and all the way up to the ROP text

Såg på ett annat ställe där dom kommenterar detta köp med,så här.......Jed Mccormack Thetimetraveler don't worry edo..you wouldn't have liked it ...imagine opening your hundred grand dial to find its actually a scarred up 40k dial....the joy of internet auctions..and its actually worse than it looks on those shots going right through the sub text and all the way up to the ROP text

Läste det också...

Får se om alla som hyllar klockan står fast vid det efter att ha sett den här bilden Jed tog på plats.

Den tavlan är så långt i från kul att man blir mörkrädd..Som Jed skrev "would like to be a fly on the wall on delivery day" :)

Läste det också...

Får se om alla som hyllar klockan står fast vid det efter att ha sett den här bilden Jed tog på plats.

Den tavlan är så långt i från kul att man blir mörkrädd..Som Jed skrev "would like to be a fly on the wall on delivery day" :)

Trist, en jävla skillnad på de bilderna.

Ärligt talat, vad har de gjort med den första bilden för att få den o se så bra ut. Känns som den är kraftigt justerad.
Tex syns inte på första bilden att visarna skrapat tavlan.

Hade jag köpt den osedd hade jag varit sur när jag ser den i verkligheten!

• Like
Reactions: P-A
Ärligt talat, vad har de gjort med den första bilden för att få den o se så bra ut. Känns som den är kraftigt justerad.
Tex syns inte på första bilden att visarna skrapat tavlan.

Hade jag köpt den osedd hade jag varit sur när jag ser den i verkligheten!

Håller med men det står beskrivet i texten om klockan alla "defekter". Auktionshuset var väldigt tydliga med att det inget ges någon ångerrätt...
Självklart skulle man vara besviken men man kanske inte skall buda 86000£ från Hong Kong över telefon baserat på en bild...

Hade jag haft de pengarna att lägga vill jag oavsett vad det är se det i person innan jag slår till.

Tillbaka
Topp