• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex SubC 114060 no date

Loshin

Panerai
Hej.

Jag har en Rolex sub ceramic 114060 till salu. Köpt hos en finsk AD jan 2014. Den såldes sedan till Hedens guld i Göteborg där jag nyligen köpte den. Den är i riktigt bra skick, finns lite mikrorepor på boett, länk och lås. Kommer med vit ytterbox, den gula boxen och så den inre gröna boxen. Cert, instruktionsbok och putsduk följer även med. Har även ett äkthetsintyg nyligen utfärdat hos vår forumsponsor Rob Engström. Där den även blev trycktestad.

Klockan finns i Göteborg. Affär F2F är alltid trevligt men kan även skicka klockan med Värdefrakt.
Säljes för 43 000 kr inkl frakt, bytesvärdet ligger väl runt 44 500 kr.
Kan även tänka mig att ta en billig dykare som delbetalning, gärna en MKII Blackwater eller Nassau.
Även en Tudor Black Bay (röda varianten) på läder eller länk och Grand Seiko är utav intresse, pengar åt mitt håll. Kom med förslag.
Har referenser från tidigare affärer här på Klocksnack och hos TTT.

Allt via PM.

Mvh, Jimmy.
 
Topp