• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 114060 Fullset 2014

Pris
87000
Returpolicy
Enl. överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Jag fick ett infall att sälja min Submariner, som jag ju bestämt skulle behålla livet ut...
Snart 7 år är nog ändå lite av ett rekord för egen del. :)

Modellen i sig behöver väl ingen vidare introduktion. Klockan är köpt av mig på Rob E i februari 2014. Jag var OWG från dess fram till i somras, mer eller mindre, vilket innebär att jag använt klockan mycket. Den har sett många skrivbord men desto mindre hav. Den har en hel del hairlines och scuffs samt märken på baksidan från bandbyte men ingenting djupt. Glas och vridring är helt felfria. Jag har försökt fota så rättvist jag kan. Repan på sidan av låset ser värre ut på bild än i verkligheten då det är en väldigt ytlig repa.

Klockan är ännu ej servad men går fortfarande inom COSC (+4-5s/24h), dvs absolut inget akut servicebehov. Numera har ju Rolex dessutom ändrat rekommenderade intervallet till 10 år.

Fullset, allt som finns i lådan vid köp finns kvar, inklusive kvitto givetvis. Jag slänger även med ett svart Rubber B M104.i bra skick (det sitter som en smäck tillsammans med Glidelock).

Föredrar försäljning F2F i Stockholm men kan skicka klockan inom Sverige för köparens bekostnad.
Byten ej intressant, bortsett från Fullset 2-liner 14060M i opolerat skick.


IMG_0573.jpeg

IMG_0575.jpeg

IMG_0576.jpeg

IMG_0578.jpeg

IMG_0577.jpeg


IMG_0581.jpeg

IMG_0580.jpeg



Tack KS för annonsplats!
 
Topp